گلکسی نوت 7 سامسونگ به قلم S Pen و رابط Air Commands جدید مجهز می‌‌شود

چهارشنبه ۱۶ تیر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
دوم اگوست (۱۲ مرداد) سال جاری قرار است از جدیدترین عضو سری نوت سامسونگ به نام گلکسی نوت 7 رونمایی شود. در حالی که تاکنون تصاویر و مشخصات فنی زیادی از این فبلت منتشر شده، در جدیدترین افشاگری به نظر می‌رسد گلکسی نوت 7 به قلم S Pen و رابط Air Commands جدید مجهز خواهد شد.
تبلیغات

کمتر از یک ماه دیگر به زمان معرفی رسمی گلکسی نوت 7 سامسونگ باقی مانده است و همچنان بازار شایعات و اخبار مختلف پیرامون جدیدترین فبلت این غول کره‌ای داغ است. براساس گزارش وب‌سایت iGyaan.in و به نقل از منابع داخلی سامسونگ، گلسی نوت 7 به قلم استایلوس S Pen با قابلیت‌ها جدید و تغییرات در رابط ایرکامندز مجهز می‌شود. براین اساس قرار است سامسونگ دو میان‌بر جدید با برجسب دیکشنری (Dictionary) و مکالمه (Speaking) را اضافه کند. به نظر می‌رسد دیکشنری قابلیتی کاربردی برای ترجمه است و امکان مکالمه یا صحبت کردن نیز کار تبدیل متن به صدا را انجام می‌دهد.

همچنین وب‌سایت iGyaan حدس می‌زند که قلم اس‌پن سامسونگ دستخوش تغییرات جدیدی خواهد شد. در رندرهایی که به تازگی از گلکسی نوت 7 منتشر شده به نظر می‌رسد مکانیزم خروج قلم استایلوس سامسونگ مشابه نوت 5 باشد. ولی گفته می‌شود طراحی این قلم به گونه‌ای است که به سمت عقب فشرده یا جمع می‌شود. به هرحال در شرایط کنونی می‌توانیم تصور کنیم که سامسونگ قصد دارد لوازم جانبی خود را بازمهندسی کند.

البته این منبع خبری یک بار دیگر استفاده از اسکنر عنبیه چشم برای قفل‌گشایی دستگاه، بازکردن اپلیکیشن‌ها و فایل‌های دیگر و همچنین بهره‌گیری از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۳ را روی گلکسی نوت 7 سامسونگ تایید کرده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات