تصویر دیگری از آیفون 7 با طراحی جدید دوربین و خطوط آنتن فاش شد

چهارشنبه ۱۶ تیر ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
به نظر می‌رسد علاوه بر حذف جک صوتی ۳.۵ میلی‌متر آیفون 7، طراحی جدید دوربین و خطوط آنتن پرچمدار جدید اپل موضوعی است که اهمیت زیادی دارد. در تصویر جدیدی که از این گوشی فاش شده یک بار دیگر طراحی متفاوت دوربین و خطوط آنتن تایید می‌شود.
تبلیغات

با اینکه نمی‌توان خیلی به تصاویر فاش شده تا امروز از آیفون 7 اپل اطمینان کرد ولی به هر حال حذف جک صوتی ۳.۵ میلی‌متری و طراحی جدید دوربین و خطوط آنتن از جمله مهمترین شایعاتی است که پیرامون پرچمدار جدید کوپرتینونشین‌ها به گوش می‌رسد. امروز تصویری از آیفون 7 توسط وب‌سایت techtastic.nl فاش شده که نشان از طراحی جدید دوربین و خطوط آنتن این گوشی دارد. منبع فوق پیشتر افشاگری‌های دقیقی از بسته‌بندی و قطعات آیفون در چین منتشر کرده بود.

در این تصویر می‌توان دوربین بزرگتر آیفون 7 را مشاهده کرد که در گوشه‌ی سمت چپ دستگاه قرار گرفته است و به نوعی شایعات قبلی پیرامون این موضوع را تایید می‌کند. البته گفته می‌شود آیفون 7 احتمالا به دوربین دو گانه مجهز می‌شود ولی این احتمال در مورد آیفون 7 پلاس محتمل‌تر به نظر می‌رسد. گرچه هنوز امکان دارد اپل از دوربین بزرگتر یا دوربین دوگانه استفاده کند که همه چیز در آینده‌ی روشن خواهد شد.

از طرف دیگر در تصویری که امروز منتشر شده می‌توان طراحی جدید خطوط آنتن را مشاهده کرد که به لبه‌های کناری در بالا و پایین گوشی منتقل شده است. به همین دلیل پشت دستگاه ساده‌تر از گذشته شده و دیگر مانند نسخه‌های قبلی با اضافه‌شدن خطوط آنتن، پشت گوشی شلوغ به نظر نمی‌رسد. این تصویر نیز ادعای طراحی جدید خطوط آنتن آیفون 7 که ماه مارس منتشر شده بود را نیز تایید می‌کند.

همچنان تا زمان معرفی آیفون 7 اپل باید منتظر شایعات و گمانه‌زنی‌های بیشتر پیرامون پرچمدار سال ۲۰۱۶ کوپرتینویی‌ها باشیم ولی چیزی که قطعی به نظر می‌رسد این است که اپل سال ۲۰۱۷ به مناسبت ۱۰ سالگی آیفون قصد دارد محصولی متفاوت معرفی کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات