مشخصات فنی منتسب به نسخه ارزان‌ تر زنفون 3 ایسوس در بنچمارک GFXBench رویت شد

چهارشنبه ۱۶ تیر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
به تازگی مشخصات فنی گوشی بدون نام ایسوس که فعلا با کد Z01B شناخته می‌شود، در بنچمارک GFXBench رویت شده و به نظر می‌رسد نسخه‌ی ارزان‌تری از زن‌فون 3 در راه است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

چندی پیش در جریان برگزاری کامیپوتکس ۲۰۱۶ تایوان، کمپانی ایسوس از نسخه‌های مختلف گوشی قدرتمند زن‌فون 3 رونمایی کرد. امروز تصاویری از گوشی جدید این برند تایوانی منتشر شده که مشخصات این محصول را در بنچمارک GFXBench نشان می‌دهد. با اینکه هنوز نام این گوشی‌هوشمند مشخص نیست و تنها با کد Z01B شناخته می‌شود، ولی به نظر می‌رسد نسخه‌ی ارزان‌تر زن‌فون 3 در راه است.

براساس مشخصات این بنچمارک، ایسوس Z01B به نمایشگر ۵.۵ اینچی با رزولوشن فول‌اچ‌دی، پردازنده‌ی هشت هسته‌ای اسنپدراگون ۴۳۵ با فرکانس کاری ۱.۴ گیگاهرتز، پردازنده‌ی گرافیکی آدرنو ۵۰۵‌، رم ۲ گیگابایتی و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی مجهز شده است.

به نظر می‌رسد ایسوس از دوربین ۱۲ مگاپیکسلی در پشت دستگاه و نمونه‌ی ۸ مگاپیکسلی در جلوی آن استفاده کرده و اندروید ۶.۰.۱ به صورت پیش‌فرض روی این گوشی نصب شده است. با اینکه گفته می‌شود شاید Asus Z01B نسخه‌ی ارزان‌تر زن‌فون 3 ایسوس است ولی احتمال می‌رود مشخصات آن با خانواده‌ی زن‌فون 3 همخوانی نداشته باشد. اما از آنجا که می‌دانیم زن‌فون 3 دلوکس دارای نمایشگر ۵.۷ اینچی و زن‌فون 3 اولترا دارای نمایشگر ۶.۸ اینچی است، چرا ایسوس نباید به فکر تولید نسخه‌ی ارزان‌تر زن‌فون 3 برای بودجه‌های اقتصادی باشد؟

هر سه نسخه‌ی زن‌فون 3 تا ۶ روز دیگر عرضه می‌شوند و اگر Z01B نسخه‌ی ارزان‌تر این خانواده باشد، به زودی می‌توانیم به طور رسمی شاهد رونمایی آن باشیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات