وال استریت ژورنال: مدل پایه آیفون 7 اپل ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی دارد

چهارشنبه ۱۶ تیر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
یکی از شایعاتی که پیرامون آیفون 7 وجود داشته، این است که اپل قصد دارد نسخه‌های ۱۶ و ۶۴ گیگابایتی را حذف کرده و نسل جدید پرچمدار خود را در سه نسخه‌ی ۳۲، ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی معرفی کند. حالا وال‌استریت ژورنال در خبری اعلام کرده مدل پایه‌ی آیفون 7 اپل ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی دارد.
تبلیغات

زمان زیادی تا معرفی آیفون‌‌های جدید اپل باقی نمانده و روز به روز شایعات و گمانه‌زنی‌ها پیرامون آیفون 7 قوت می‌گیرد. یکی از این شایعات به مقدار حافظه‌ی داخلی پرچمداران جدید اپل مربوط می‌شود که گفته شده کوپرتینونشین‌ها قصد دارند با حذف نسخه‌های ۱۶ و ۶۴ گیگابایتی، آیفون 7 را در سه نسخه‌ی ۳۲، ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی وارد بازار کنند. ضمن اینکه اپل مدعی شده در مدل‌های پایه هیچ افزایش قیمتی نسبت به آیفون 6 اس در کار نخواهد بود. امروز وال‌استریت ژرونال این ادعا را تایید کرده و گفته است که مدل پایه‌ی آیفون 7 اپل به ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی مجهز می‌شود.

از آنجا که در مدل‌های قبلی آیفون، نسخه‌ی پایه با ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی عرضه می‌شد و از طرفی امکان استفاده از شیار کارت حافظه‌ی خارجی وجود نداشت، بسیاری از کاربران در ذخیره‌سازی تعداد زیادی از فایل‌ها یا فایل‌های حجیم مانند ویدیوهای 4K و بازی‌هایی با گرافیک بالا دچار مشکل می‌شدند. موضوع جایی بدتر می‌شود که اپل در آیفون 6 و 6 اس، تولید نسخه‌ی ۳۲ گیگابایتی را متوقف کرد تا کاربران مجبور به خرید مدل ۶۴ گیگابایتی شوند.

با اینکه انتظار می‌رود آیفون 7 اپل از نظر پردازنده‌ و دوربین نسبت به آیفون 6 اس پیشرفت داشته باشد، اما همچنان شایعاتی چون حذف جک صوتی ۳.۵ میلی‌متری، استفاده از دوربین دوگانه و اضافه‌شدن رنگ آبی تیره یا مشکی نیز وجود دارد. اما شاید بهترین خبر این باشد که اپل قصد دارد نسخه‌ی پایه‌ی آیفون 7 را به ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی مجهز کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات