سامسونگ میزان عرضه گلکسی اس 7 را تا 20 درصد کاهش می دهد

دوشنبه ۷ تیر ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
بنا به گزارشی جدید، ظاهرا سامسونگ قصد دارد تا میزان عرضه گوشی‌هوشمند پرچمدار گلکسی اس ۷ خود را در سه ماهه سوم سال میلادی جاری تا ۲۰ درصد کاهش دهد. در ادامه مطلب با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

اشتباه نیست اگر بگوییم که گلکسی اس ۷ سامسونگ یک نقطه قوت برای این کمپانی بوده است. پرچمدار سال ۲۰۱۶ سامسونگ در گوشی‌های هوشمند به فروش این شرکت کمک کرده و باعث شده برخی منابع بگویند سامسونگ از ساخت گوشی‌های هوشمندی که کاربران واقعا به خرید آن‌ها ترغیب شوند لذت می‌برد. در حالیکه این روزها بیشترین خبرها در این زمینه مربوط به فبلت پرچمدار بعدی سامسونگ است، اما گزارش جدیدی منتشر شده که بیان می‌دارد این غول کره‌ای میزان عرضه گوشی‌هوشمند گلکسی اس ۷ خود را برای سه‌ماهه سوم سال جاری، تا ۲۰ درصد کاهش می‌دهد.

Digitimes گزارش داده که سامسونگ به تامین‌کننده‌های خود اعلام داشته تا میزان تولید قطعات و لوازم را در سه ماهه سوم سال میلادی جاری کاهش دهند چراکه هدف این کمپانی این است تا میزان عرضه را بین ۱۰ تا ۲۰ درصد کاهش دهد.

سامسونگ بر این باور است که در کل، ۳۰ میلیون واحد گوشی‌هوشمند گلکسی اس ۷ را در سه ماهه سوم ۲۰۱۶ به بازار عرضه کند و این یعنی تعداد عرضه گوشی‌هوشمند مورد اشاره در بازه زمانی یاد شده ۶ میلیون واحد کمتر از برنامه کلی سامسونگ است.

این شرکت اعلام داشته که تصمیمش مبنی بر کاهش عرضه گوشی‌هوشمند مورد بحث، به دلیل کاهش تقاضای بازار برای محصولات رده‌بالا است. معرفی گوشی‌هوشمند پرچمدار گلکسی نوت ۷ نیز یکی دیگر از دلایلی است که باعث شده سامسونگ عرضه گلکسی اس ۷ را کاهش دهد. علاوه بر این پس از معرفی نوت جدید، در اوایل سال میلادی بعدی، گلکسی اس ۸ معرفی خواهد شد که این مورد نیز احتمالا یکی دیگر از دلایل کاهش عرضه گلکسی اس ۷ است. 

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات