گلکسی نوت 7 با دو لبه خمیده معرفی می‌شود

چهارشنبه ۲ تیر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
در پوستر جدیدی که از گلکسی نوت ۷ منتشر شده، سوالی با این مضمون وجود دارد: «لبه، بدون لبه، یا هردو؟» که در واقع شک ما برای معرفی دو نسخه از گلکسی نوت ۷ که یکی از آن‌ها بدون لبه خمیده است و دیگری از لبه‌های خمیده در دو طرف برخوردار است را بیشتر می‌کند. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

همانطور که می‌دانید امسال سامسونگ ۲ نسخه گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج را معرفی و عرضه کرد و ظاهرا قرار نیست نسل بعدی گوشی‌های نوت را هم با ۲ نسخه مختلف معرفی می‌کند.

با این حال گزارش‌های جدید حاکی از آن است که سامسونگ قرار نیست نسخه‌ای مسطح و بدون خمیدگی را از گوشی‌های نوت معرفی کند. سامسونگ استراتژی جدید خود را به جای سهم گرفتن از بازار بر سود بیشتر گذاشته است. گلکسی نوت ۷ اج می‌تواند سامسونگ را در افزایش سود‌دهی کمک کند و همچنین به این غول فناوری اجازه می‌دهد تا مسیر تازه خود و محصول جدیدی که تولید کرده را نشان دهد.

سامسونگ می‌خواهد گوشی‌های هوشمند با لبه خمیده خود را به عنوان «نسل تازه‌ای» از گوشی‌های مسطح و بدون خمیدگی معرفی کند. این دستگاه‌های خمیده سامسونگ هم از میانبر‌های نرم‌افزاری بیشتری برخوردارند و هم به دستگاه زیبایی متمایز کننده‌ای می‌دهد. گوشی‌هایی با دو لبه خمیده سامسونگ همچنین عرض کمتری دارند که در دست گرفتن این دستگاه را بسیار راحت‌تر می‌کند.

سامسونگ تولید انبوه نوت جدید را در ماه جولای و معرفی آن را برای دوم آگوست ۲۰۱۶ در شهر نیویورک برنامه‌ریزی کرده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات