سامسونگ ۶.۸ میلیارد دلار برای افزایش تولید پنل های OLED سرمایه گذاری می کند

دوشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
گزارش‌ها و اخبار مختلفی در چند وقت اخیر منتشر شده که نشان می‌دهد سامسونگ یکی از بزرگترین تولیدکنندگان نمایشگر‌های OLED برای آیفون‌های سال آینده خواهد بود. از این رو این شرکت تصمیم گرفته ۶.۸ میلیارد دلار دیگر را در این بخش سرمایه‌گذاری کند تا پیش از معرفی آیفون‌های ۲۰۱۷ ظرفیت تولید پنل‌های OLED خود را بالا ببرد. در ادامه با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

گزارش‌های مختلفی وجود دارند که براساس آن‌ها اعلام شده سامسونگ یکی از بزرگترین تولیدکنندگان اصلی نمایشگرهای OLED برای آیفون‌های سال آینده اپل خواهد بود. حالا گزارش جدیدی منتشر شده که بیان می‌دارد سامسونگ تصمیم گرفته تا پیش از عرض آیفون‌های سال آینده، سرمایه بیشتری را به منظور افزایش میزان تولید صفحه‌نمایش‌های اُلد صرف کند.

بر اساس گزارشی که توسط Nikkei منشتر شده، سامسونگ قصد دارد تا ۶.۸ میلیارد دلار را به منظور افزایش تولید پنل‌های OLED سرمایه‌گذاری کند تا در این شرایط میزان تولید این پنل‌ها به اندازه ۵۰ درصد یا ۲۰۰ میلیون پنل در سال افزایش یابد. این شرکت در حال حاضر قادر به عرضه ۳۰۰ میلیون پنل OLED در سال است. گزارش یاد شده همچنین می گوید سامسونگ ۱۰۰ میلیون پنل OLED ۵.۵ اینچی را برای آیفون‌های سال آینده اپل خواهد ساخت.

در کنار سامسونگ شرکت‌های دیگری از جمله ال‌جی دیسپلی و JDI (ژاپن دیسپلی) نیز دیگر تولیدکنندگان پنل‌های OLED برای آیفون‌های سال ۲۰۱۷ اپل هستند. غول فناوری کره‌ای تصمیم دارد تا تجارت تولید قطعات خود را نیز گسترش دهد، چراکه بخش قابل توجهی از درآمد این کمپانی از جانب همین قطعات مرتبط با گوشی‌های هوشمند است. اگر خاطرتان باشد چندی پیش هم گزارشی منتشر شد که اعلام می‌داشت ۹۵ درصد از کل OLED های فروش رفته در سه ماهه نخست سال ۲۰۱۶ توسط سامسونگ تولید شده‌اند.

بیشتر تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند، از جمله شرکت‌های چینی به سمت استفاده از نمایشگرهای OLED در محصولات خود پیش می‌روند چراکه این نوع صفحه‌نمایش‌ها کیفیت بسیار بالایی دارد و هزینه تولید آن‌ها نیز از سال گذشته تا کنون به میزان قابل توجهی کاهش یافته است.

شما در این مورد چه فکری می‌کنید؟ آیا با افزایش استفاده از پنل‌های OLED در گوشی‌های هوشمند و بخصوص در آیفون‌های سال آینده موافق هستید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات