تولید انبوه آیفون 7 در کارخانه پگاترون آغاز شده است

یک‌شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
سه ماه دیگر تا زمان معرفی آیفون 7 اپل باقی مانده و براساس گزارش‌های اولیه به نظر می‌رسد کوپرتینونشین‌ها ۷۸ میلیون دستگاه از پرچمدار جدید خود را سفارش‌ داده‌اند. افشاگری به نام OnLeaks@ به تازگی اعلام کرده اپل کم‌کم تولید انبوه آیفون 7 را در کارخانه پگاترون آغاز کرده است.
تبلیغات

اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، باید همچون سال‌های قبل منتظر رونمایی از آیفون‌های جدید اپل در ماه سپتامبر باشیم. قرار است اپل از دو پرچمدار جدید خود به نام آیفون 7 و آیفون 7 پلاس رونمایی کند که رفته‌رفته شایعات پیرامون این دو گوشی داغ‌تر می‌شود. OnLeaks@ به تازگی فاش کرده تولید انبوه آیفون 7 اپل در کارخانه پگاترون آغاز شده است تا تولیدکنندگان به موقع بتوانند ۷۸ میلیون دستگاه سفارش داده شده را آماده کنند.

او در توییت خود یک بار دیگر روی این موضوع تاکید کرده که فاکسکان به عنوان رقیب پگاترون، تولید آیفون 7 پلاس را بر عهده خواهد داشت. البته هر دو کمپانی آیفون 7 را اسمبل خواهند کرد.

آیفون 7

براساس جدیدترین شایعات منتشر شده، به نظر می‌رسد مشکلات فنی مانع استفاده اپل از دو دوربین روی آیفون 7 پلاس شده است. اگر این شایعه صحت داشته باشد، این اولین باری نیست که اپل پیش از تولید انبوه یکی از آیفون‌های خود مجبور به تغیر برنامه می‌شود.

دو سال پیش، قرار بود اپل روی آیفون و آیفون 6 پلاس از شیشه سافایر استفاده کند که به دلیل مشکلات پیش آمده با کمپانی GT Technologies از تصمیم خود منصرف شد.

به هر حال گفته می‌شود که تولید انبوه آیفون 7 آغاز شده و قطعا باید منتشر افشاگری‌های بعدی باشیم. به نظر شما آیفون 7 می‌تواند انتظارات اپل، کارشناسان و کاربران را برآورده کند؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات