بر اساس تصاویر جدید آیفون 7 احتمالا این محصول نسبت به آیفون 6 اس کمی کوتاه تر است

جمعه ۲۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
ظاهرا سیل اخباری که درباره آیفون ۷ منتشر می‌شوند تمامی ندارد. بر اساس طرح شماتیک جدیدی که از این محصول بدست آمده ظاهرا ضخامت این دستگاه نسبت به آیفون ۶ اس کمی بیشتر خواهد بود. در ادامه مطلب با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

طرح شماتیک جدیدی که از آیفون ۷ اپل فاش شده، نشان از این دارد که این محصول ضخامتی ۷.۱۵ میلی‌متری خواهد داشت. از آنجا که آیفون ۶ اس ۷.۱ میلی‌متر ضخامت دارد بنابراین احتمالا آیفون امسال کمی ضخیم‌تر از آیفون ۶ اس است. طرح یاد شده این موضوع را نیز تایید می‌کند که جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون در آیفون ۷ حذف خواهد شد. در این صورت فضای بیشتری برای باتری در دسترس است و بنابراین انتظار می‌رود ظرفیت باتری در نسل بعدی آیفون افزایش یابد. همچنین احتمال دارد با حذف جک هدفون، آیفون ۷ ضدآب باشد. 

با مقایسه آیفون ۷ و آیفون ۶ اس محل جدید قرارگیری آنتن نیز به چشم می‌خورد که کمی نزدیک‌تر به لبه بالایی دستگاه جای داده شده است. دوربین در نظر گرفته شده در مدل جدید آیفون همچنین از لحاظ اندازه بزرگتر است.

اخیرا چندین رندر جدید هم بر اساس شایعاتی که تا کنون در مورد آیفون امسال اعلام شده، نشان می‌دهند این گوشی‌هوشمند چه ظاهری خواهند داشت. طبق روال همیشه، انتظار داریم که این دو دستگاه به صورت رسمی در ماه سپتامبر (اواسط شهریور) توسط اپل معرفی و مدت کوتاهی پس از آن به بازار عرضه شوند. هر دو مدل آیفون‌های امسال از چیپست A10 بهره خواهند برد و نیز گفته شده آیفون ۷ پلاس به ۳ گیگابایت حافظه رم پردازشی مجهز می‌شود. علاوه بر این، احتمالا آیفون ۷ پلاس با دوربین دوگانه همراه خواهد بود و نیز از قابلیت بزرگنمایی اپتیکال بهره می‌برد.

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات