نسخه Injustice گلکسی اس 7 اج در روسیه قیمت گذاری شد

سه‌شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
گلکسی اس 7 اج در حال حاضر به عنوان یکی از پرچمداران گوشی‌های هوشمند سامسونگ به شمار می‌رود. همیشه با عرضه پرچمداران شرکت‌های مختلف، شاهد عرضه مدل‌های سفارشی آن‌ها هستیم که معمولا قیمت‌های بالایی نیز برای این مدل‌ها در نظر گرفته می‌شود. حال قیمت مدل Injustice گلکسی اس 7 اج در روسیه مشخص شده است. در ادامه با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

سامسونگ اواخر ماه گذشته از تلفن‌هوشمند Galaxy S7 Edge Injustice Editon رونمایی کرد. این مدل به صورت محدود تولید شده و نیز در تعداد محدودی از کشور‌ها از جمله چین، کره‌، روسیه، سنگاپور و کشور‌های حوزه‌ی آمریکای لاتین عرضه می‌شود. حال گزارشی که از روسیه منتشر شده که بر اساس آن قیمت مدل Injustice گلکسی اس ۷ اج مشخص شده است.

سامسونگ برای ساخت مدل محدود این گوشی‌هوشمند با کمپانی سرگرمی‌های تعاملی برادران وارنر همکاری کرده است. ظاهر این محصول با الهام گرفتن از ابرقهرمان‌های دی‌سی از جمله بتمن و سوپرمن، و ترکیبی از رنگ‌های سفارشی مشکی و طلایی، طراحی شده است. این گوشی‌هوشمند در بسته‌بندی مخصوصی عرضه می‌شود که شامل یک صفحه طلایی رنگ، هدست واقعیت مجازی گیر وی‌آر و یک نسخه سفارشی از قاب محافظ الهام گرفته شده از بتمن، برای این تلفن‌هوشمند می‌شود. تم این مدل از گلکسی اس ۷ اج نیز به صورت اختصاصی طراحی شده است. بر اساس گزارش جدید بدست آمده مدل Injustice گلکسی اس ۷ اج در روسیه با قیمت ۱۲۲۰ دلار و از ۱۷ ژوئن (۲۸ خرداد) عرضه خواهد شد. در زیر می‌توانید تصاویر بیشتری از این محصول را مشاهده کنید.

گلکسی اس ۷ اج

نظر شما در مورد این مدل گلکسی اس ۷ اج چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات