گوشی های چینی در صدر لیست قدرتمندترین گوشی های هوشمند از دید انتوتو

سه‌شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
انتوتو که یکی از شناخته شده‌ترین اپلیکیشن‌های بنچمارک است به تازگی لیست برترین گوشی‌ها از دید این بنچمارک را در ماه می سال ۲۰۱۶ منتشر کرده است. در این لیست شرکت‌های چینی بیشترین سهم را از آن خود کرده‌اند.
تبلیغات

انتوتو بنابر رسم همیشگی خود لیست برترین گوشی‌ها از لحاظ امتیاز کسب شده در اپلیکیشن بنچمارک این شرکت را منتشر می‌کند. در این بین نام گوشی‌های چینی با ۶ گیگابایت رم، بیشتر به چشم می‌خورد.

سه گوشی برتر این لیست Vivo Xplay 5 Elite، LeEco Max 2 و لنوو زوک زد 2 پرو هستند که همگی مجهز به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ و ۶ گیگابایت رم هستند. نکته‌ی جالب اختصاص داشتن مکان چهارم و پنجم لیست به گوشی‌های دارای پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ است که البته دارای ۴ گیگابایت رم هستند که نشان می‌دهد مقدار رم نیز می‌تواند در امتیاز کسب شده تعیین کننده باشد.

قدرتمند ترین گوشی های هوشمند

البته توجه داشته باشید که انتوتو دو بخش پردازنده‌های مرکزی و گرافیکی را مورد آزمایش قرار می‌دهد که کمتر تحت تاثیر مقدار رم هستند.

نکته‌ی جالب در این لیست پایین‌تر بودن آیفون SE نسبت به آیفون ۶ اس است در حالی که هر دو از پردازنده‌ و مقدار رم مشابه بهره می‌برند اما نگاهی به رزولوشن صفحه نمایش و البته ۴ اینچی بودن آیفون SE این انتظار را ایجاد می‌کند که آیفون ۴ اینچی اپل بالاتر از آیفون ۶ اس قرار بگیرد.

نظر شما در مورد گوشی‌های حاضر در این لیست چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات