تماشا کنید: افشای ویدیویی از گلکسی نوت 7 اج، استفاده از نمایشگر خمیده و در گاه USB نوع C را تایید کرد

جمعه ۱۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۳
مطالعه 3 دقیقه
با نزدیک شدن به میانه‌های تابستان سال جاری میلادی شایعات و اخبار در مورد گوشی‌های هوشمندی که قرار است در ماه‌های آینده معرفی شود، افزایش پیدا می‌کند. پس از انتشار اخبار و شایعات متعدد در مورد گلکسی نوت ۷، حال ویدیویی منتسب به این محصول منتشر شده که اطلاعاتی را در رابطه با آن نمایش می‌دهد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

در هفته‌های اخیر شایعات در مورد گلکسی نوت ۷ اج سامسونگ افزایش پیدا کرده است. براساس اطلاعات ارائه شده سامسونگ در نظر دارد تا برای هماهنگی فبلت خود با سری گلکسی اس، نام فبلت جدید خود را گلکسی نوت ۷ انتخاب خواهد کرد. ضمنا شماری از شنیده‌ها گویای این موضوع است که نسخه‌ای از گلکسی نوت ۷ با نمایشگر خمیده راهی بازار خواهد شد.

گلکسی نوت 7 اج سامسونگ

حال شاهد انتشار ویدیویی یک ثانیه‌ای هستیم که در آن نمایی از گلکسی نوت ۷ اج دیده می‌شود. این ویدیو هرچند کوتاه است، اما در ان می‌توان جزئیات خوبی از گلکسی نوت را مشاهده کرد. منبع منتشر کننده‌ی این ویدیو، OnLeaks است که اطلاعات دیگری را در مورد جزئیات این گوشی هوشمند ارائه نکرده. از جمله‌ی مواردی که می‌توان در این ویدیو کوتاه مشاهده کرد، محل همیشگی قرار گرفتن قلم در حاشیه‌ی پایین گوشی همچون نسل‌های پیشین گلکسی نوت و همچنین نمایشگر خمیده‌ای است که شباهت بسیاری به نمایشگر گلکسی اس ۷ اج دارد. همچنین بلندگوهای گوشی نیز در حاشیه‌ی پایینی جا در کنار جک هدفون ۳.۵ میلی متری جا خوش کرده که از این‌رو این گوشی بیش از پیش شبیه به گلکسی اس ۷ اج می‌شود. برخلاف گلکسی اس ۷ اج، در پایین گوشی می‌توان درگاه USB از نوع C را مشاهده کرد که همراه شدن این گوشی هوشمند با درگاه مورد نظر را نوید می‌دهد.

بهتر است در پایان اشاره‌ای نیز به مشخصات فنی احتمالی در مورد گلکسی نوت ۷ اج داشته باشیم که در واقع تجمیعی از تمام شایعات منتشر شده برای این گوشی هوشمند است. براساس شنیده‌ها این گوشی هوشمند با اسنپدراگون ۸۲۳ در کنار اکسینوس ۸۸۹۰ راهی بازار خواهد شد. همچنین باید به حافظه‌ی رم ۶ گیگابایتی، ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و نمایشگر ۵.۷۷ اینچی با رزولوشن ۲٫۵۶۰ در ۱٫۴۴۰ پیکسلی اشاره کرد. سامسونگ برای تامین انرژی پرچمدارش از یک باتری ۴٫۲۰۰ میلی آمپر ساعتی کمک خواهد گرفت.

نظر شما در مورد این گوشی هوشمند چیست؟

گلکسی نوت 6 اج
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات