مدل پایه آیفون 7 از ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی بهره خواهد برد

دوشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
تا کنون اخبار و شایعات فراوانی در مورد نسل بعدی تلفن‌ هوشمند اپل یعنی آیفون 7 منتشر شده است. به تازگی تحلیل‌گران اعلام کرده‌اند که حافظه داخلی این گوشی‌هوشمند در مدل پایه ۳۲ گیگابایت خواهد بود. در ادامه مطلب با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

تا کنون تصاویر مختلفی از آیفون ۷ مشاهده کرده‌ایم که برخی از آن‌ها به حافظه داخلی این محصول نیز اشاره داشتند. در برخی موارد حتی دیده شده بود که مدل پایه این محصول ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی دارد.

Kevin Wang، مدیر تحقیقات بازارِ موسسه IHS Technology اعلام کرده که بر اساس تحقیقات انجام شده آیفون جدید در مدل پایه با ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی و ۲ گیگابایت رم پردازشی عرضه خواهد شد.

پیش از این استفاده از ۲ گیگابایت رم پردازشی را در آیفون ۶ اس دیده‌ایم و سپس آیفون SE عرضه شد که این محصول نیز از ۲ گیگابایت رم بهره می‌برد. از آنجا که ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی برای یک گوشی‌ هوشمند پرچمدار کافی به نظر نمی‌رسد، خبر ارائه فضای داخلی بیشتر قطعا برای همه خبر خوبی محسوب می‌شود. 

iphone 7 storge

اما گام بعد چه خواهد بود؟ ارائه محصولی با ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی؟ لازم به ذکر است که شایعاتی منتشر شده که بیان می‌دارند آیفون ۷ پلاس در مدل ۲۵۶ گیگابایتی نیز عرضه می‌شود. بنابراین اینکه ببینیم این بار اپل چه مقدار حافظه داخلی برای محصولات جدید خود در نظر گرفته جالب به نظر می‌رسد.

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات