وسایل جانبی مربوط به آیفون 7 رویت شدند : محافظ صفحه نمایش و قاب با سایز آیفون ۶ اس برابر هستند

جمعه ۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۹
مطالعه 2 دقیقه
تا کنون اخبار و شایعات مختلفی در ارتباط با گوشی آیفون ۷ کمپانی اپل منتشر شده است. عکس‌های منتشر شده از وسایل جانبی آیفون ۷ نشان می‌دهد که این گوشی ابعادی مشابه آیفون ۶ اس دارد. در ادامه با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

در رویداد Computers Unlimited Exposed سال ۲۰۱۶ اتفاق جالبی افتاد و عکس‌هایی از قاب و محافظ صفحه گوشی آیفون ۷ که توسط شرکت Cygnett ساخته شده‌اند، فاش شد. بر اساس گزارش‌ها این طرح‌ها اصلی هستند و بر اساس مشخصات اصلی آیفون ۷ طراحی شده‌اند اما این اطلاعات از سوی اپل تأیید نشده‌اند.

کمپانی Cygnett برای نمایش محصولات مربوط به آیفون ۷ از آیفون ۶ اس استفاده کرده است و این نشان‌دهنده تغییرات نا‌چیز طراحی آیفون ۷ نسبت به آیفون ۶ و ۶ اس است. بنابراین ابعاد و طراحی آیفون ۷ تفاوت چندانی با دو نسل پیشین خود نخواهد داشت.

iphone 7

محافظ صفحه نمایش آیفون ۷ که جهت جلوگیری از صدمات ناشی از ضربه به صفحه استفاده می‌شود دارای دو سوراخ برای سنسور‌های جلو گوشی است. گوشی آیفون ۶ اس تنها یک سنسور در این قسمت دارد بنابراین ممکن است تنها تفاوت این دو گوشی در بخش جلو استفاده از دو سنسور در آیفون ۷ باشد.

با نزدیک شدن به زمان عرضه آیفون ۷، عکس‌های جدیدی از این گوشی فاش خواهند شد و باید منتظر ماند و دید که اپل، گوشی جدید خود را با چه امکانات و طراحی به بازار عرضه خواهد کرد.

در ادامه عکس‌هایی از این قاب‌ها و محافظ صفحه نمایش را مشاهده می‌کنید:

iphone 7
iphone 7
iphone 7
iphone 7
iphone 7
iphone 7
iphone 7

نظر شما در رابطه با این خبر چیست؟ آیا این محافظ صفحه و قاب‌ها واقعاً متعلق به آیفون ۷ هستند؟ به عقیده شما اپل، تغییرات مختصر در طراحی را با چه امکاناتی جبران خواهد کرد؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات