اولین تصویر منتسب به آیفون 7 فاش شد

دوشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
در حالی که بسیاری از پرچمداران سال ۲۰۱۶ تا کنون معرفی شده‌اند، همچنان شایعات و گمانه‌زنی‌های زیادی پیرامون آیفون ۷ اپل وجود دارد. قرار است تا چند ماه آینده از این گوشی رونمایی شود. امروز یک وب‌سایت فرانسوی تصویری منتسب به آیفون ۷ اپل را منتشر کرده است.
تبلیغات

سامسونگ، ال‌جی، اچ‌تی‌سی، سونی، هواوی و شیائومی از جمله مهترین کمپانی‌هایی هستند که از جدیدترین پرچمداران خود رونمایی کرده‌اند. اما با توجه به اینکه هر ساله پرچمدار جدید اپل در ماه سپتامبر معرفی می‌شود، همچنان بازار شایعات و افشاگری‌ها پیرامون نسل جدید آیفون با نام احتمالی آیفون ۷ داغ است. تا کنون چندین تصویر شماتیک یا مبهم از آیفون ۷ منتشر شده است. ولی امروز وب‌سایت فرانسوی NowhereElse تصویری از آیفون ۷ منتشر کرده که روی شبکه‌ی اجتماعی چینی Weibo‌ به اشتراک گذاشته شده است.

این تصویر، پشت آیفون ۷ را نشان می‌دهد و از آنجایی که گفته می‌شود آیفون ۷ پلاس به دوربین دوگانه مجهز خواهد شد، به نظر می‌رسد تصویر منتشر شده نمونه‌ی اولیه آیفون ۷ استاندارد است. تا کنون تصاویر زیادی از گوشی‌هایی که قرار است در آینده معرفی شود روی شبکه‌ی اجتماعی Weibo‌ منتشر شده است. ولی به هر حال باید به تصویر فاش شده از آیفون ۷ به چشم یک نمونه‌ی اولیه نگاه کنیم که حتی امکان دارد این عکس تقلبی و ساختگی باشد.

به جز دوربین، به نظر می‌رسد از خطوط مربوط به آنتن خبری نیست و این نوارهای پلاستیکی به بالا و پایین فریم منتقل شده‌اند.

نکته‌ی دیگر این است که فلش کنار دوربین به جای رنگ مایل به زرد به رنگ سیاه دیده می‌شود که براین اساس به نظر می‌رسد تصویر منتشر شده تنها مربوط به پوسته‌ی آیفون ۷ باشد. ضمن اینکه با دقت در لنز دوربین گوشی به نظر می‌رسد با یک تصویر فتوشاپی روبرو هستیم.

به هر حال باید تا فصل پاییز صبر کنیم و منتظر باشیم تا اپل از آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس رونمایی کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات