آپدیت اندروید 6 مارشمالو برای گوشی سامسونگ گلکسی A9 عرضه شد

یک‌شنبه ۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
مدتی است که اندروید ۶ مارشمالو عرضه شده است و هر روز تعداد گوشی‌هایی که به این نسخه از سیستم عامل اندروید به‌روز‌رسانی می‌شوند، افزایش می‌یابد. گوشی سامسونگ گلکسی A9 نیز این به‌روز‌رسانی را دریافت کرده است. در ادامه با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

گوشی سامسونگ گلکسی A9 یک گوشی با فریم فلزی با صفحه نمایش ۶ اینچی است که فقط در چین عرضه شده است. اکنون این گوشی به‌روز‌رسانی اندروید ۶ مارشمالو را دریافت کرده است. این به‌روز‌رسانی برای گوشی‌های آنلاک عرضه شده است و گوشی‌های مربوط به برند‌های مخابراتی نیز احتمالاً تا چند روز آینده آن را دریافت خواهند کرد.

سامسونگ دو به‌روز‌رسانی اندروید ۶ مارشمالو را در هفته گذشته عرضه کرده است. تاریخ ساخت این دو با یکدیگر دو هفته تفاوت دارد و به‌روز‌رسانی جدید با شماره ساخت A9000ZCU1BPE2 عرضه شده است. کاربران گوشی‌های گلکسی A9 باید تا‌کنون هشداری برای این به‌روز‌رسانی دریافت کرده باشند. در غیر این صورت می‌توانند از قسمت Settings و سپس About Device وارد Software Update شوند.

کاربران اعلام کرده‌اند که این به‌روز‌رسانی، پیاده‌سازی و اجرای استاندارد اندروید ۶ مارشمالو توسط سامسونگ است که ویژگی‌های اساسی این نسخه از اندروید مانند اجازه‌نامه اجرای برنامه‌ها و برنامه بهینه‌سازی باتری Doze را به همراه دارد.

در نگاه اول به‌روز‌رسانی گوشی گلکسی A9 که به صورت اختصاصی در چین عرضه شده چندان برای کاربران ایرانی مهم نخواهد بود. اما این گوشی با فریم فلزی اولین گوشی سری A سامسونگ است که به‌روز‌رسانی اندروید ۶ مارشمالو را دریافت کرده است. بنابراین احتمالاً دیگر گوشی‌های این سری مانند گلکسی A5 (۲۰۱۶) و گلکسی A7 (۲۰۱۶) نیز به زودی به اندروید ۶ به‌روز‌رسانی می‌شوند.

آیا شما نیز از کاربران گوشی‌های سری A سامسونگ هستید؟ آیا از این گوشی‌ها رضایت دارید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات