اطلاعات جدید از گوشی گلکسی آلفا سامسونگ پس از تایید FCC

پنج‌شنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۹
مطالعه 2 دقیقه
چند روز پیش وجود چندین مدل از گلکسی آلفا از طریق لیست شدن در وب‌سایت رسمی سامسونگ تقریبا تایید شد. امروز یکی از مدل‌های این دستگاه با شماره SM-G850F توسط FCC مورد تایید قرار گرفت. با ما همراه باشید تا اطلاعات جدید بدست آمده در خصوص گلکسی جدید را در اختیارتان قرار دهیم.
تبلیغات

 بر اساس اطلاعات بدست آمده از کمیسیون فدرال، گلکسی آلفا از ابعاد 67 در 133 میلی‌متر برخوردار بوده که به معنی سایز کوچک‌تر آن نسبت به گلکسی اس 5 است. این موضوع با در نظر گرفتن اینکه گفته می‌شود گلکسی آلفا از صفحه‌نمایش 4.8 اینچی 720p بهره خواهد برد کاملا منطقی به نظر می‌رسد. اگرچه FCC اطلاعاتی در خصوص میزان ضخامت گلکسی آلفا ارائه نکرده اما از پیش می‌دانیم که این گوشی هوشمند باید ضخامتی در حدود 6 میلی‌متر داشته باشد که آن را در رده‌ای نازک‌تر از آیفون 5S قرار خواهد داد.

مدل SM-G850F که توسط FCC مورد تست قرار گرفته به بلوتوث 4.0 LE، چیپ NFC، وای‌فای دو بانده، و پشتیبانی از LTE در باندهای 2 و 5 مجهز شده است. این مدل مربوط به بازار آمریکای شمالی نیست اما این مساله بدان معنا نخواهد بود که گلکسی آلفا در ایالات متحده عرضه نمی‌شود. احتمال می‌رود این دستگاه در وهله‌ی اول توسط دو اپراتور AT&T و T-Mobile عرضه گردد.

Samsung Galaxy Alpha FCC

گزارش‌های پیشین حکایت از بدنه‌ی فلزی برای گلکسی آلفا داشته‌اند و چنین اظهار شده که چیپ پردازشی هشت هسته‌ای Exynos 5433 خود سامسونگ در دل آن جای خواهد گرفت. دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی، سنسور سنجش ضربان قلب، 2 گیگابایت حافظه‌ی رم و اندروید 4.4 کیت‌کت نیز از دیگر مشخصات فنی منتسب به گلکسی آلفا هستند. این احتمال وجود دارد که گوشی مذکور در تاریخ 13 آگوست بصورت رسمی رونمایی گردد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات