تلفن هوشمند GREE 2 با رم 4 گیگابایت و پردازنده اسنپدراگون 820 رسما در چین معرفی شد

دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۶
مطالعه 3 دقیقه
تلفن‌هوشمند جدید شرکت GREE با نام GREE 2 رسما در چین معرفی شد. این محصول بدنه‌ای فلزی دارد و از ۴ گیگابایت رم پردازشی و پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ بهره می‌برد. صفحه‌نمایش ۶ اینچی با کیفیت QHD و باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپری و همچنین سنسور اثر انگشت یکپارچه شده با دکمه‌ی Home از جمله دیگر مشخصات این گوشی‌هوشمند است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

GREE یک شرکت چینی تولیدکننده‌ی تلفن‌هوشمندهای است که اخیرا چندین مدل از گوشی‌های خود را معرفی کرده. پس از چند ماه سکوت، حالا این کمپانی تلفن‌هوشمند جدیدی را معرفی کرده که هفته‌ی پیش نیز اطلاعاتی در مورد آن فاش شده بود. هفته‌ی گذشته Dong Mingzhu مدیرعامل این شرکت در حین استفاده از دستگاه جدید مورد بحث دیده شده و حالا با گذشت مدت زمان اندکی پس از این اتفاق، شاهد معرفی رسمی این محصول در چین هستیم.

تلفن‌هوشمند GREE 2 در واقع پرچمدار جدید این شرکت است که به نظر می‌رسد از نظر ظاهری شبیه به چندین مدل از گوشی‌های هوشمند Meizu و ZUK است. در بخش جلویی این محصول و در زیر نمایشگر، دکمه‌ی فیزیکی Home قرار دارد. جنس بدنه‌ی گوشی مورد بحث فلزی بوده و به نظر می‌رسد با یک دستگاه قدرتمند مواجه هستیم. صفحه‌نمایش این گوشی ۶ اینچی بوده و رزولوشن QHD یعنی ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل را ارائه می‌دهد. حافظه‌ی رم پردازشی در نظر گرفته شده برای GREE 2 چهار گیگابایت است و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی ذخیره‌سازی نیز در اختیار کاربر قرار می‌دهد. باتری این محصول ۴۰۰۰ میلی‌آمپری است و باید به این نکته اشاره کنیم که این باتری با بدنه‌ی دستگاه یکپارچه شده و قابل تعویض نیست. دوربین پشتی این تلفن‌هوشمند ۱۶ مگاپیکسلی و دوربین جلویی آن نیز ۸ مگاپیکسلی است. GREE 2 مجهز به پردازنده‌ی ۶۴ بیتی اسنپدراگون ۸۲۰ و پردازنده‌ی گرافیکی آدرینو ۵۳۰ است. سیستم‌عامل پیش‌فرض دستگاه اندروید ۶.۰.۱ مارشمالو خواهد بود که البته به رابط کاربری انحصاری این شرکت مزین شده است. همچنین GREE 2 از فناوری شارژ سریع کوالکام موسوم به Quick Charge 3.0 بهره می‌برد که در کنار یک باتری ۴۰۰ میلی‌آمپری (که در بالا به آن اشاره کردیم)، یک قابلیت بسیار خوب محسوب می‌شود. دکمه‌های فیزیکی پاور/قفل و کنترل صدا در لبه‌ی سمت راست دستگاه جای گرفته‌اند و دکمه‌ی فیزیکی Home با سنسور اثر انگشت یکپارچه شده است.

طراحی و مشخصات سخت‌افزاری GREE 2 بر روی کاغذ خیلی خوب به‌نظر می‌رسد. شرکت GREE تایید کرده که قیمت این محصول در هنگام عرضه در چین ۵۰۴ دلار خواهد بود؛ ولی هنوز مشخص نیست که این گوشی چه زمانی قرار است به بازار عرضه شود. این شرکت هنوز به صورت رسمی در مورد تاریخ فروش تلفن هوشمند GREE 2 اطلاعاتی بیان نکرده، اما می‌توان انتظار داشت که به زودی شاهد فروش آن باشیم. شاید این گوشی، مقرون‌ به‌صرفه‌ترین تلفن‌هوشمند موجود در چین نباشد، اما قطعا یکی از محصولاتی است که مشخصات سخت‌افزاری آن در حد تلفن‌های هوشمند رده‌بالای دیگر بازار بوده و باید ببینیم در عمل چگونه ظاهر خواهد شد.

در زیر می‌توانید تصاویر بیشتری از تلفن هوشمند GREE 2 را مشاهده کنید.

gree 2

نظر شما در مورد این محصول چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات