سامسونگ توسعه فرمور گلکسی نوت 6 را شروع کرد

پنج‌شنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۸
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ در حال طراحی و توسعه‌ی پرچمدار بعدی سال ۲۰۱۶ خود است. گلکسی نوت ۶ فبلتی است که کاربران زیادی در سرتاسر جهان منتظر عرضه‌ی‌ آن هستند. اخباری که به تازگی منتشر شده حاکی از آن است که توسعه‌ی فرمور (سفت‌افزار) و نرم‌افزار این گوشی آغاز شده و این بدان معنا است که طراحی سخت‌افزاری گوشی به مراحل پایانی خود رسیده است. در ادامه با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

گلککسی نوت ۶ نام محصول بعدی سامسونگ است که در سال ۲۰۱۶ عرضه خواهد شد. بدون شک سری نوت سامسونگ فبلت‌هایی با امکانات عالی عستند که کاربران خاص خود را دارند. خبرهایی که اخیرا در مورد این فبلت منتشر شده نشان می‌دهد که توسعه‌ی نرم‌افزار این گوشی آغاز شده و شماره‌ساخت فرمور آن با عبارت N930FXXU0APE1 تایید شده است. البته به احتمال زیاد این شماره‌ساخت در نسخه‌ی نهایی تغییر خواهد کرد.

طبق اطلاعاتی که پیش از این منتشر شده، حداقل یک تغییر اساسی نرم‌افزاری در این فبلت اتفاق خواهد افتاد و امکانات جدیدی نیز برای قلم S Pen در نظر گرفته خواهد شد. توسعه‌ی نرم‌افزاری همواره بدین معنا است که طراحی‌های سخت‌افزاری و انتخاب قطعات به مراحل آخر خود رسیده‌اند و تغییرات خاص دیگری نخواهند داشت.

شایعاتی که پیش از این منتشر شده بود، حاکی از آن بود که گلکسی نوت ۶ مجهز به صفحه‌نمایش ۵.۸ اینچی آمولد از نوع Slim RGB خواهد بود. در مورد پردازنده نیز اسنپدراگون ۸۲۳ و یا اکسینوس ۸۸۹۰ با فرکانس بالاتر در نظر گرفته خواهد شد. حافظه‌ی رم ۶ گیگابایتی و دوربین ۱۲ مگاپیکسلی مشابه دوربین گلکسی اس ۷، از دیگر مشخصات سخت‌افزاری احتمالی گلکسی نوت ۶ هستند. البته گفته می‌شود نرم‌افزار دوربین در این فبلت ارتقاء پیدا خواهد کرد. در مورد باتری نیز شایعات حاکی از آن است که یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی برای نوت ۶ در نظر گرفته خواهد شد. از لحاظ نرم‌افرای نیز احتمال استفاده از اندروید ان بسیار بالا است. یکی از قابلیت‌هایی که گلکسی اس ۷ ندارد و ممکن است گلکسی نوت ۶ به آن مجهز شود، پورت یو‌اس‌بی نوع سی است. بعلاوه، گلکسی نوت ۶ مانند گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج در برابر آب و گرد و غبار مقاوم خواهد بود.

یکی از شایعاتی که در مورد گلکسی نوت ۶ منتشر شده، احتمال عرضه ی نسخه‌ی لایت این فبلت با پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ و حافظه‌ی رم ۴ گیگابایتی است که البته احتمال آن کم است. شایعه‌ای که احتمال وقوع آن بالا است، عرضه‌ی نسخه‌ای از گلکسی نوت ۶ با صفحه‌نمایش خمیده است. به هر حال برای رد یا تایید این شایعات باید تا اواخر مردادماه که گفته می‌شود زمان عرضه‌ی رسمی گلکسی نوت ۶ است، منتظر باشیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات