سامسونگ گوشی هوشمند منعطف خود را ابتدای سال 2017 رونمایی می کند

یک‌شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
پس از انتشار تیزرهای متعدد و اخبار مختلف در مورد گوشی هوشمند منعطف سامسونگ، به نظر می‌رسد روز موعود در حال فرارسیدن است، چراکه براساس شنیده‌ها سامسونگ در نظر دارد تا گوشی هوشمند منعطف خود را ابتدای سال آینده‌ی میلادی روانه‌ی بازار کند. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

سامسونگ در سال‌های گذشته نشان داده که در تلاش است تا گوشی‌هوشمند منعطفی را روانه‌ی بازار کند که می‌توان آن را به راحتی خم کرده و در جیب خود قرار داد. تاکنون تیزرها و اطلاعات متعددی در مورد مفهوم محصولی که سامسونگ در نظر دارد تا روانه‌ی بازار شده، منتشر شده است. گزارش‌های منتشر شده نشان از این دارد که این کمپانی گوشی هوشمند مجهز به دو نمایشگر خود را که احتمالا خمیده نیز خواهد بود، در ابتدای سال آینده‌ی میلادی معرفی و روانه‌ی بازار خواهد کرد. به جرات می‌توان گفت که سامسونگ با اتکا به موفقیت گلکسی اس ۷ اج، در نظر دارد تا شانس گوشی هوشمند منعطف خود را نیز در سال آینده‌ی میلادی امتحان کند.

براساس گزارش منتشر شده توسط EtNews، سامسونگ در سه سال اخیر روی گوشی هوشمند منعطف خود کار می‌کند. شنیده‌ها حکایت از این دارد که با بهره‌گیری از نمایشگر خمیده می‌توان گوشی هوشمند ۵ اینچی را باز کرده و یک تبلت ۷ اینچی را در اختیار گرفت. همچنین باید به این نکته اشاره کرد که سامسونگ برای توسعه‌ی این گوشی هوشمند با شماری از کمپانی‌های بین‌المللی همکاری کرده و اغلب تکنولوژی‌های مورد نیاز برای طراحی و تولید چنین محصولی را در اختیار گرفته است.

انتظار می‌رود گوشی هوشمند منعطف سامسونگ به یک نمایشگر OLED با قابلیت خم شدن مجهز شود. با استفاده از این نمایشگر می‌توان گوشی هوشمند را به راحتی خم کرد و همچون کیف پول در جیب قرار داد. این روزها با وجود استقبال از گوشی‌های هوشمند با نمایشگر بزرگ، کاربران با چالش جای دادن این گجت‌ها درون جیب‌های خود روبرو هستند، حال آنکه استفاده از نمایشگر منعطف می‌تواند این مشکل را برای همیشه حل کند. اطلاعات ارائه شده حکایت از این دارد که سامسونگ توسعه‌ی نسخه‌ی اولیه این گوشی هوشمند را نیز به پایان برده است.

لی چانگ هون، مدیر سامسونگ دیسپلی در خصوص توسعه‌ی نمایشگر منعطف چنین اظهار نظر کرده است:

تولید نمایشگر‌های منعطف براساس برنامه‌ی از پیش تعیین شده‌ی ما پیش می‌رود. ما در حال برنامه‌ریزی برای تولید انبوه نمایشگر‌های منعطف و عرضه‌ی به بازار در کنار شرکای خود هستیم.

علاوه بر نمایشگر منعطف، سامسونگ باید مسائل دیگری را برای تولید محصول منعطف خود حل کند که از این جمله می‌توان به تولید باتری‌هایی متناسب با این گجت‌ها اشاره کرد. همانطور که اشاره کردیم احتمالا در ژانویه ۲۰۱۷ شاهد رونمایی از گوشی هوشمند منعطف سامسونگ خواهیم بود.

سامسونگ اخیرا پتنت‌های متعددی را در رابطه با توسعه‌ی گوشی هوشمند منعطف ثبت کرده که از این‌رو می‌توان احتمال تولید و عرضه‌ی این گوشی هوشمند را بسیار بالا عنوان کرد. به طور کلی باید به این نکته اشاره کرد که کمپانی‌هایی کره‌ای ابایی از پیاده کردن ایده‌های خود در محصولاتشان ندارند، چراکه کمپانی ال‌جی نیز اخیرا جی ۵ را با امکان تعویض قسمت پایینی گوشی بصورت ماژولار روانه‌ی بازار کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات