گلکسی C7 در گیک بنچ رویت شد؛ اسنپدراگون ۶۲۵ و ۴ گیگابایت رم

دوشنبه ۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۸
مطالعه 2 دقیقه
طی چند روز گذشته، گزارش‌ها و شایعات مختلفی در مورد محصول معرفی نشده جدید سامسونگ به نام گلکسی C7 منتشر شده است. حالا اطلاعات دیگری از این دستگاه بدست آمده که علاوه بر تایید اخبار قبلی، برخی از ویژگی‌های جدید این محصول را نیز مشخص کرده است. در ادامه مطلب با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

در ماه فوریه سامسونگ دو گوشی هوشمند پرچمدار خود یعنی گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج را معرفی کرد. این محصولات تنها دستگاه‌هایی نیستند که در سال جاری تحت برند گلکسی توسط شرکت یاد شده معرفی شده‌اند. از ماه ژانویه نیز اطلاعاتی در مورد گلکسی J1 و گلکسی A9 Pro منتشر شده و به نظر می‌رسد این غول کره‌ای قصد دارد به زودی آن‌ها را معرفی کند. شاید برای شما تکراری باشد که بگوییم اخیرا در برخی از سایت‌ها مشخصات دو گوشی هوشمند دیگر نظیر Galaxy C5 و Galaxy C7 با شناسه مدل SM-C7000 نیز رویت شده است. حال در مورد این محصولات جزئیات دیگری بدست آمده که به آن‌ها می‌پردازیم.

گلکسی C5 در Geekbench و GFXBench رویت شد، این در حالی است که گلکسی C7 را پیش‌تر در بنچمارک آنتوتو دیده بودیم. همچنین به تازگی تصاویر جدیدی که از گلکسی C5 بدست آمده بود را مشاهده کردیم. حالا هم اطلاعات جدیدی از گلکسی C7 و این بار از طریق Geekbench بدست آمده است. با توجه به جزئیات جدید منتشر شده، محصول مورد بحث مجهز به ۴ گیگابایت حافظه رم پردازشی خواهد بود و نیز از پردازنده ۶۴ بیتی و ۸ هسته‌ای اسنپدراگون ۶۲۵ بهره می‌برد. این گوشی هوشمند با سیستم عامل اندروید ۶.۰.۱ مارشمالو عرضه خواهد شد. حالا علاوه بر تمامی این جزئیات، اطلاعاتی از عملکرد آن هم بدست آمده که توسط نرم افزار بنچمارک گیک‌بنچ ثبت شده‌اند. بر اساس این داده‌ها گلکسی C7 توانسته امتیاز ۸۴۹ را در بخش عملکرد تک هسته‌ای و امتیاز ۴۶۲۶ را در بخش عملکرد چندهسته‌ای به دست آورد. 

حالا بر اساس همه اطلاعاتی که از محصول مورد اشاره لو رفته‌ است، می‌دانیم که این محصول به احتمال خیلی زیاد بدنه‌ای فلزی خواهد داشت و سامسونگ مانند همیشه از نمایشگری با کیفیت و دکمه‌ فیزیکی Home در آن بهره می‌برد. سنسور اثر انگشت نیز به احتمال بسیار زیاد در دل همین دکمه فیزیکی هوم جای داده می‌شود و در نهایت می‌توان گفت این دستگاه صفحه‌نمایشی با کیفیت فول اچ‌دی را ارائه خواهد کرد. در کنار رم پردازشی ۴ گیگابایتی و اندروید ۶.۰.۱ مارشمالو که به آن‌ها اشاره کردیم، این محصول مجهز به یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین ۸ مگاپیکسلی در جلو خواهد بود. پردازنده گرافیکی در نظر گرفته شده برای گوشی یاد شده نیز Adreno 506 اعلام شده که در کنار اسنپدراگون ۶۲۵ وظیفه انجام اعمال پردازشی مختلف را عهده‌دار است. حافظه داخلی ذخیره سازی نیز ۳۲ گیگابایت در نظر گرفته شده و احتمالا امکان افزایش آن از طریق کارت حافظه جانبی میکرو اس‌دی وجود دارد. 

نظر شما در مورد گلکسی C7 چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات