دلیل فروش خوب گلکسی اس 7 چیست؟

سه‌شنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
فروش گلکسی اس 7 و اس 7 اج نسبت به گلکسی اس 6 در مدت زمان مشابه ۲۵ درصد رشد داشته است. اما دلیل این رشد چه بوده است. در ادامه نگاهی به این دلایل خواهیم داشت.
تبلیغات

بنابر گزارشی که به تازگی منتشر شد، گلکسی اس ۷ نسبت به نسل قبلی خود در مدت زمان مشابه ۲۵ درصد فروش بهتری را تجربه کرده است. اما دلیل این فروش خوب چه بوده است؟

روند رو به رشد فروش گلکسی اس ۷

پرچمدار جدید سامسونگ در ماه‌های اولیه عرضه روند رو به رشد فروش را تجربه کرده است. در این بین بیشترین رشد در بازار آمریکا اتفاق افتاده است. فروش اس ۷ در مقایسه با اس ۶ در این کشور ۳۰ درصد رشد داشته است. سامسونگ گوشی ساخته است که از لحاظ ظاهری بسیار زیبا است و از طرفی شبیه به آیفون نیز نیست. این شرکت گوشی هوشمند خاص خود را ساخته و از طرفی نو‌آوری‌های خود را نیز به نمایش گذاشته است.

حالا خریداران گزینه‌ای به نام اس ۷ و اس ۷ اج دارند که بسیار زیبا هستند و شباهتی نیز به آیفون‌های اپل ندارند. ما نیز در آخرین بررسی خود گلکسی اس ۷ اج را یکی از زیباترین گوشی‌های هوشمند موجود در بازار خواندیم.

اندروید در مقابل اپل

روند ثابت فروش آیفون‌های اپل

بنابر آخرین گزارش‌های منتشر شده، فروش آیفون‌های اپل در بازه‌ی ژانویه تا مارس تنها یک درصد در مقایسه با سال ۲۰۱۵ رشد داشته است. حتی اپل نیز به این نکته اشاره کرده که ممکن است برای اولین بار شاهد روند نزولی فروش آیفون‌ها باشد.

سامسونگ حالا اصلی‌ترین رقیب اپل در بازار گوشی‌های پرچمدار است. سری اس گلکسی‌های سامسونگ نیز همواره بالارده بوده‌اند اما حالا ظاهرشان نیز زیبا است. حتی ممکن است شاهد رشد اندرویدی‌ها در ماه‌های آینده و آغاز روند نزولی اپل نیز باشیم.

ایجاد تغییرات مثبت در گلکسی اس ۷

سامسونگ با معرفی گلکسی اس ۶ و اس ۶ اج یک پیروزی تاکتیکی بدست آورد. این شرکت با ورود تمام عیار به بازار گوشی‌های لوکس ریسک بزرگی را پذیرفت، ریسکی که حالا جواب داده و در فروش بالای گلکسی اس ۷ نمایان شده است. البته نباید از تغییرات ایجاد شده در گلکسی اس ۷ نیز به راحتی گذشت.

تغییرات ریز در طراحی، بازگشت درگاه میکرو اس‌دی، ضد آب و گرد و غبار بودن و باتری بزرگ‌تر، همگی موارد ریزی هستند که باعث شده‌اند گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج کمتر ایرادی داشته باشند.

با این اوصاف اقبال به سوی سامسونگ به عنوان یک گوشی لوکس بیشتر شده و از طرفی اندروید نیز کاربران بیشتری به دست آورده است. در نگاه اول برنده سامسونگ است اما با بزرگ‌تر کردن قاب دید خود متوجه می‌شویم که قدم بزرگ‌تر توسط سامسونگ برای اندروید برداشته شده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات