گلکسی اس 7 با روکش طلای 24 عیار توسط شرکت Karalux ساخته شد

جمعه ۱۳ فروردین ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۴
مطالعه 2 دقیقه
گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج پرچمداران سال ۲۰۱۶ سامسونگ هستند که تحسین بسیاری از کاربران و کارشناسان را به همراه داشته اند. گوشی‌ها و وسایل لوکس نیز جزو آن دسته از گجت‌هایی هستند که کاربران خاصی به دنبال آن هستند و شرکت Karalux یکی از تولیدکنندگان این نوع محصولات است. گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج طلایی جدیدترین تولیدات این شرکت هستند.
تبلیغات

شرکت Karalux در زمینه‌ی تولید هدایای لوکس و گران‌قیمت فعالیت دارد و تا کنون بسیاری از پرچمداران شرکت‌های سامسونگ، اپل و بلک‌بری را با روکش‌های لوکس طلایی عرضه کرده است. این شرکت ویتنامی هم‌چنین در زمینه‌ی طلایی کردن اتومبیل‌هایی مانند رولز رویس، بی‌ام‌دابلیو و لکسوس نیز فعال بوده است. این شرکت به تازگی گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج را با روکش طلای ۲۴ عیار آماده کرده است.

کارشناسان باتجربه وحرفه‌ای Karalux، فعالیت پوشش‌دهی بدنه‌ی گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج را در حدود ۶ ساعت انجام می‌دهند. این فرآیند از مراحل مختلفی مانند آماده کردن بدنه، فعال‌کردن مغناطیسی، پوشش‌دهی طلا و پوشش‌دهی محافظ را تشکیل می‌شود. برای محافظت این پوشش در برابر خوردگی، لایه‌ای از پوشش نانو بر روی لایه‌ی طلا کشیده می‌شود که این لایه، جنس بدنه را نیز مقاوم‌تر می‌کند. مهندسان شرکت به این نکته اشاره کرده‌اند که بدنه‌ی گلکسی اس ۷ از آلیاژ آلومینیم A6000 ساخته شده و نسبت به بدنه‌ی گلکسی اس ۶ و نوت ۵ که A7000 بوده است، ترکیبی کاملا متفاوت دارد و البته پوشش‌دهی آن آسان‌تر است. قیمت گلکسی اس ۷ طلایی، ۱۷۵۰ دلار و قیمت گلکسی اس ۷ اج طلایی نیز ۱۹۵۰ دلار خواهد بود.

گلکسی اس ۷ با روکش طلا
گلکسی اس ۷ با روکش طلا
گلکسی اس ۷ با روکش طلا
گلکسی اس ۷ با روکش طلا
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات