حجم باتری آیفون SE از آیفون 5 اس بیشتر است

پنج‌شنبه ۱۲ فروردین ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۱
مطالعه 2 دقیقه
آیفون SE جدیدترین عضو خانواده آیفون‌های اپل است. بنابر نتایج کالبدشکافی انجام گرفته روی چند آیفون که توسط ETSupply، محصول جدید کوپرتینویی‌ها باتری بزرگتری نسبت به آیفون 5s دارد. در ادامه مطلب با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

در شرایطی که در اکوسیستم اندروید این روزها همه کمپانی‌ها به دنبال سخت‌افزارهای قدرتمندتر هستند، اپل سیاست خاص خود را اتخاذ کرده و با سرعتی ثابت در حال حرکت است. همانطور که احتمالا می‌دانید شرکت‌هایی نظیر سامسونگ، ال‌جی و اچ‌تی‌سی موبایل‌هایی تولیده کرده‌اند که صفحه‌ نمایشی با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل (QHD) دارند و این در حالی است که اهالی کوپرتینو رزولوشون صفحه نمایش رده بالاترین محصولات خود را تا ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل تعیین کرده است. همچنین با وجود اینکه سامسونگ در گلکسی اس 7 یک باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپری را قرار داده، اما در آیفون 6s ظرفیت باتری نسبت به گلکسی اس 7 تقریبا نصف است.

البته همه می‌دانیم که مشخصات فنی و سخت‌افزاری تنها دلیل بهتر بودن محصولات نیستند. در سال‌های گذشته با توجه به مقایسه محصولاتی که اپل به بازار عرضه کرده با دستگاه‌های اندرویدی و ویندوزفونی و ... این موضوع تایید می‌شود. اما بنظر می‌رسد شرکت‌ها باید به برخی مشخصات فنی توجه بیشتری نشان دهند. یکی از این مشخصه‌ها ظرفیت باتری بوده که در آیفون SE یعنی جدیدترین محصول اپل، شاهد توجه ویژه‌ای به آن بودیم.

آیفون SE را می‌توان در واقع محتویات داخلی آیفون 6s در بدنه آیفون 5s دانست. اما اخیرا یک کالبدشکافی دقیق توسط ETSupply بر روی آیفون جدید اپل انجام شده که نشان می‌دهد این دستگاه کمی از آیفون 5s بزرگتر بوده، ولی همچنان نسبت به آیفون 6s کوچک‌تر است. لیست زیر شامل جزئیاتی در مورد این سه گوشی هوشمند است.

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، بر روی کاغذ بنظر می‌رسد آیفون SE عمر باتری بهتری را ارائه می‌کند، حتی نسبت به آیفون 6s. شاید بتوان دلیل این موضوع را صفحه کوچک‌تر آیفون SE و نیز بهبودهایی که در اجزای مختلف آن نسبت به آیفون 5s صورت گرفته، دانست.

نظر شما در این باره چیست؟ آیا آیفون SE می‌تواند خیال کاربران آیفون را کمی نسبت به عمر باتری راحت‌تر کند و باتری آن مدت بیشتری را دوام بیاورد؟ نظرات ارزشمندتان را در بخش دیدگاه‌ها با زومیت و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات