گوشی جدید سامسونگ SM-C5000 برای عرضه در بازار چین آماده می شود

سه‌شنبه ۱۰ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
گوشی جدیدی از شرکت سامسونگ با نام SM-C5000 در آزمایشگاه‌های این شرکت در کشور هند رویت شده است. گفته می‌شود یک گوشی دیگر با نام C7000 نیز در حال گذراندن آزمایش‌های نهایی برای تولید است. سامسونگ در حال کار برای تولید سری جدیدی از گوشی‌های خود با نام سری C است که مشخص نیست که حرف سی مربوط به دوربین است یا خیر.
تبلیغات

SM-C5000 نام گوشی جدید سامسونگ است که پس از رویت در آزمایشگاه‌های این شرکت در کشور هند، انتظار می‌رود برای عرضه در بازار چین تولید شود. سامسونگ قصد دارد تا سری جدیدی از گوشی‌های خود را با نام سری C برای عرضه در بازار چین آماده کند. گوشی دیگری نیز با نام C7000 در حال آماده شدن برای تولید نهایی است.

البته اخبار منتشر شده تاکیدی بر عرضه‌ی این گوشی‌ها در بازار چین ندارند و تنها مشخصات اعلام شده نیز صفحه‌نمایش ۵.۲ اینچی برای C5000 است. نسخه‌های ۲۰۱۶ گوشی‌های A7, A5, A3 چندی پیش با صفحه‌نمایش‌های ۴.۷ اینچی، ۵.۲ اینچی و ۵.۵ اینچی عرضه شدند. شاید C5000 و C7000 جایگزین‌هایی برای A5 و A7 در چین باشند اما عرضه‌ی C3000 با ابعاد ۴.۷ اینچی احتمال کمی دارد چرا که کاربران این بازار بیشتر به گوشی‌هایی با ابعاد بزرگ‌تر از ۵ اینچ علاقمند هستند. طبق این فرضیات انتظار می‌رود که سری C قیمتی کمتر از سری A در چین داشته باشد. اخبار منتشر شده همگی در حد شایعه هستند اما این اتفاق که سامسونگ در مراکز تحقیق و توسعه خود در حال کار روی سری‌های جدیدی از گوشی‌های گلکسی برای بازارهای ارزان‌قیمت باشد، اصلا دور از انتظار نیست.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات