آیفون SE و پیش بینی فروش ۱۵ میلیون دستگاه در شش ماهه‌ اول عرضه

چهارشنبه ۴ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
آیفون SE  و آیپد پرو 9.7 اینچی شباهت زیادی به آیفون 5 اس و آیپد ایر دارند که در سال ۲۰۱۳ معرفی شده بودند، اما تحلیل‌گران تغییرات در سخت‌افزار و پردازنده را کافی می‌دانند تا کاربران به خرید محصولات جدید ترغیب شوند.
تبلیغات

هر چند ظاهر گوشی و تبلت برای بسیاری امری تعیین‌کننده است اما به نظر می‌رسد این مورد در باره‌ی آیفون SE و آیپد پرو ۹.۷ اینچی صادق نخواهد بود.

آیفون ۴ اینچی دارای پردازنده‌ی مشابه آیفون ۶ اس است و مجهز به دو گیگابایت رم نیز شده است اما با این حال حسگر اثر انگشت آن همچنان مشابه آیفون ۵ اس است. با این حال نسخه‌ی ۱۶ گیگابایتی آن ۳۹۹ دلار قیمت دارد که می‌تواندبرای بسیاری جذاب به نظر برسد.

البته تحلیل‌گران تایوانی معتقد هستند اپل در مدت زمان باقی مانده از سال ۲۰۱۶ بیش از ۱۵ میلیون دستگاه آیفون SE خواهد فروخت که در قیاس با آیفون ۵ سی مقدار بسیار کمی به شمار می‌رود.

این فروش نسبتا کم حتی ممکن است باعث خدشه دار شدن چهره‌ی اپل نیز بشود و این شرکت را مجبور کند تا برای فروش بیشتر چشم به آیفون 7 بدوزد.

از طرفی انتظار می‌رود آیپد پرو ۹.۷ اینچی در حدود ۴ میلیون دستگاه در سه‌ماهه‌ی اول عرضه فروش داشته باشد که رقم خوبی به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید: برای مشاهده کلیه‌ی اخبار و تصاویر مرتبط با گوشی جدید اپل به صفحه‌ی آیفون SE مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات