لمس های ناخواسته در گلکسی اس 7 اج، سامسونگ را مجبور به انتشار بروزرسانی کرد

شنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۹
مطالعه 2 دقیقه
بی شک گلکسی اس ۷ اج را باید به واسطه‌‌ی استفاده از نمایشگر خمیده یکی از زیباترین گوشی‌های هوشمندی خواند که به بازار عرضه شده است. استفاده از نمایشگر خمیده، عامل اصلی متفاوت بودن و زیبایی این گوشی است که البته بنابر گزارش‌ها باعث لمس ناخواسته گوشی در برخی حالت‌ها نیز شده است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

گلکسی اس ۷ یکی از زیباترین گوشی‌های هوشمندی است که روانه‌ی بازار شده است. این گوشی هوشمند از وجود نمایشگری بهره می‌برد که در طرفین دارای خمیدگی است؛ همین موضوع سبب شده تا براساس گزارش‌های منتشر شده، شماری از کاربران با مشکلاتی دست به گریبان باشند. مهم‌ترین مشکل گزارش شده، لمس ناخواسته‌ی صفحه‌ی نمایش در محل‌های خمیده‌ی آن است. گلکسی اس ۷ از وجود فرم فکتور باریکی بهره می‌برد که خمیده بودن نمایشگر در طرفین در دست گرفتن این گوشی را بیش از پیش سخت‌تر کرده است. نبود حاشیه در کنار باریک بودن، باعث شده تا در دست گرفتن مطمئن گوشی بدون استفاده از کف دست و انگشتان در طرفین، غیرممکن باشد و همین موضوع باعث می‌شود تا در اثر برخورد انگشت یا دست، شماری از قابلیت‌ها در اثر لمس اجرا شود.

البته گلکسی اس ۷ اج دارای قابلیتی است که Palm Rejection نام دارد. این ویژگی برای جلوگیری از لمس‌های ناخواسته طراحی شده که به نظر می‌رسد در برخی موارد باعث لمس ناخواسته و کارکرد نادرست در اپلیکیشن‌هایی نظیر دوربین می‌شود. در صورتی که ویژگی مورد نظر به درستی به انجام وظیفه بپردازد، در این صورت لمس گوشی بصورت ناخواسته شناسایی شده و شاهد عملکردی نخواهیم بود؛ اما در غیر اینصورت، گوشی لمس شده و مشکلاتی ایجاد می‌شود. این موضوع حتی زمانی که در گوشی تایپ می‌شود نیز مشکل‌ساز شده و کاربران را به دردسر می‌اندازد.

البته شاید این موضوع برای همه‌ی کاربران صادق نباشد. سامسونگ برای رفع این مشکل، بروزرسانی جدیدی را با عنوان Urgent Software Update منتشر کرده تا گلکسی اس ۷ اج دیگر دچار چنین مشکلی نشود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات