تصویر منتسب به آیفون 7 افزایش ظرفیت باتری را نوید می‌دهد

شنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۸
مطالعه 2 دقیقه
باتری را باید حیاتی‌ترین بخش گجت‌های هوشمند خواند، بطوریکه هر ساله تولیدکنندگان با معرفی نسل جدید محصولات خود اقدام به بهبود مصرف انرژی و همچنین افزایش ظرفیت باتری مورد استفاده می‌کنند. انتشار تصویر منتسب به آیفون ۷ نیز نشان از این دارد که در نسل بعدی آیفون شاهد افزایش ظرفیت باتری خواهیم بود. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

بی تردید باتری را باید یکی از مهم‌ترین و حیاتی‌ترین ماژول‌هایی خواند که در گوشی‌های هوشمند مورد استفاده قرار می‌گیرد. تولیدکنندگان نیز با درک این موضوع هر ساله با عرضه‌ی نسل جدید محصولات خود اقدام به بهبود مصرف باتری از سوی سایر ماژول‌ها کرده و همچنین سعی می‌کنند تا ظرفیت باتری را نیز بیش از پیش افزایش دهند. انتشار تصویری منتسب به آیفون ۷ نشان از این دارد که شاید در نسل جدید آیفون این کمپانی شاهد افزایش ظرفیت باتری این گوشی هوشمند باشیم.

برای درک بهتر است بدانید که ظرفیت باتری مورد نظر در مقایسه با آیفون ۶ اس شاهد افزایش معناداری است. با توجه به شواهد و گمانه‌زنی‌های موجود به نظر می‌رسد اپل موفق شده تا ظرفیت باتری بیشتری را در آیفون تعبیه کند که این موضوع از طریق بکارگیری فریم جدیدی برای گوشی‌هوشمند که از ماده‌ی جدیدی توسعه یافته، محقق شده است.

جزئیات تصویر منتشر شده نشان از این دارد که آیفون ۷ از وجود یک باتری با توان ۷.۰۴ وات ساعتی بهره می‌برد. در صورتی که این موضوع به واقعیت تبدیل شود، در این صورت این آیفون در مقایسه با نسل پیشین یا همان آیفون ۶ اس با باتری ۶.۶۱ وات ساعتی، انرژی بیشتری را در اختیار کاربران قرار خواهد داد. با توجه به اینکه اطلاعاتی در خصوص ولتاژ این باتری ارائه نشده، از این‌رو نمی‌توان ظرفیت باتری با واحد میلی آمپر ساعت را محاسبه کرد. تجربه نشان داده که افزایش توان باتری در بیشتر موارد منجر به افزایش ظرفیت باتری با واحد میلی آمپر ساعت می‌شود.

برای اطمینان از این موضوع باید در انتظار معرفی نسل جدید آیفون باشیم. نظر شما در این خصوص چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات