تصاویر جدید از Galaxy J5 نسخه 2016، حاشیه‌ی فلزی قاب این محصول را تایید می‌کنند

پنج‌شنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۳
مطالعه 2 دقیقه
مدتی است که خبرها و اطلاعات متفاوتی درباره محصول آتی سامسونگ با نام Galaxy J5 منتشر می‌شود، این محصول که به نظر می‌رسد در آینده نزدیک به صورت رسمی معرفی شود یکی از میان‌رده‌های شرکت سامسونگ خواهد بود که به تازگی تصاویری از آن فاش شده است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

سامسونگ احتمالا همانند سال‌های گذشته خودش، این محصول را ابتدا در چین برای عموم عرضه کند و پس از آن در دیگر کشورها به فروش این تلفن همراه مشغول شود. در تصاویری که به تازگی منتشر شده است صحت شایعات قبلی مبنی بر فلزی بود حاشیه‌ی Galaxy J5 قابل مشاهده است. این تلفن همراه میان‌رده با صفحه‌ی نمایش ۵.۲ اینچی AMOLED و پردازنده‌ی اسنپدراگون ۴۱۰ همراه با ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی عرضه خواهد شد. هم‌چنین ماژول دوربین اصلی این محصول ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین جلویی آن از کیفیت ۵ مگاپیکسل بهره خواهد برد. 

قاب پشتی منتسب به Galaxy J7

طبق گزارشات قبلی این محصول به صورت پیش فرض همراه با اندروید نسخه ۶ یا همان مارشمالو به فروش خواهد رسید. از این تلفن می‌توان به عنوان اولین تلفن همراه پایین‌رده‌ی سامسونگ با قاب اطراف از جنس فلز نام برد. سامسونگ هنوز به صورت رسمی هیچکدام از این شایعات و تصاویر را تایید نکرده است و باید منتظر ماند و دید که این شرکت برای به دست آوردن بازار تلفن های همراه میان‌رده و پایین‌رده چه اندیشه ای در سر خواهد داشت.

Galaxy J7
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات