تحلیلگران: با عرضه آیفون SE آیفون‌ های قدیمی‌ تر ارزان می‌شوند

شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۷
مطالعه 2 دقیقه
بر اساس پیش بینی‌های پایپر جفری، یکی از تحلیلگران جِن مانستر، اگر اپل آیفون ۴ اینچیِ SE را روانه‌ی بازار کند، فرصتی برای این شرکت به‌وجود خواهد آمد تا بتواند قیمت آیفون‌های قبلی را کاهش دهد.
تبلیغات

 انتظار می‌رود شرکت اپل، گوشی ۴ اینچیِ آیفون SE را یکم فروردین سال ۱۳۹۵ با قیمت ۴۵۰ دلاری عرضه کند. بر اساس پیش بینی‌های موسسه مانستر، عرضه‌ی آیفون ۴ اینچی جدید، به اپل اجازه خواهد داد تا آیفون 5s را با قیمت پایین‌تری یعنی حدود ۲۵۰ تا ۳۵۰ دلار عرضه کند. 

اگرچه آیفون 4s در کشور هند جزو محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین گوشی‌های هوشمند بود و با قیمت ۱۷۵ دلار به فروش می‌رسید، اما اپل فروش این گوشی‌ و آیفون 5c را در این کشور متوقف کرد. پس از متوقف شدن فروش آیفون 4s، ارزان‌ترین مدل آیفون که در این کشور به فروش می‌رسد آیفون 5s با قیمت ۳۷۲ دلار است که عرضه‌ی آیفون SE، می‌تواند قیمت آن را در این کشور کاهش دهد.

انتظار می‌رود شرکت اپل در رویداد رسانه‌ای که یکم فروردین ۹۵ (۲۱ مارس) برگزار خواهد کرد، آیفون SE را معرفی کند. گوشی ۴ اینچیِ آیفون SE از پردازنده‌ی مشابه آیفون 6s و آیفون 6s پلاس بهره‌مند شده است. بر اساس شایعات منتشر شده، این گوشی دارای قابلیت تصاویر زنده (Live Photos) است اما از لمس سه‌بعدی پشتیبانی نخواهد کرد. از دیگر مشخصات آن می‌توان به مجهز شدن به NFC و سیستم پرداخت اپل اشاره کرد. البته به تازگی Ming-Chi Kuo یکی از تحلیلگران اپل، اعلام کرده که آیفون SE دارای یک دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات