جعبه آیفون 5se اپل به همراه تصاویر نسخه نهایی فاش شد

سه‌شنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۲
مطالعه 2 دقیقه
آیفون 4 اینچی واقعیت داشته و نام آن 5 اس ای خواهد بود. تصاویر آیفون جدید اپل به همراه جعبه‌ی خود به تازگی فاش شده‌اند که در ادامه به مرور آن‌ها خواهیم پرداخت.
تبلیغات

تصاویر جدید فاش شده، آیفون ۴ اینچی اپل را درون جعبه‌ی آن نشان می‌دهند. بنابر اسمی که بر روی جعبه چاپ شده، نام آیفون جدید اپل 5se خواهد بود. به نظر می‌رسد این تصاویر مربوط به نسخه‌ی نهایی و جعبه‌ی آن نیز جعبه‌ای است که گوشی درون آن روانه‌ی بازار خواهد شد.

بنابر شایعات گذشته به نظر می‌رسد آیفون جدید اپل در دو نسخه‌ی ۱۶ و ۶۴ گیگابایتی روانه‌ی بازار شده و بنابر اسمی که بر روی جعبه قرار دارد، آیفون 5se نام خواهد داشت. علاوه بر موارد مذکور به نظر می‌رسد آیفون جدید اپل مجهز به پردازنده‌ی A9 و یک گیگابایت رم خواهد شد. انتظار می‌رود دوربین این گوشی ۱۲ مگاپیکسلی بوده و بتواند ویدیو با وضوح 4K به ثبت برساند. باتری این گوشی نیز ۱۶۴۲ میلی آمپر ساعت ظرفیت خواهد داشت.

آیفون ۵ اس ای در سه رنگ طلایی، نقره‌ای و خاکستری روانه‌ی بازار شده و قیمتی بین ۴۵۰ تا ۵۰۰ دلار خواهد داشت. بنابر شایعات اپل با معرفی این آیفون تولید آیفون ۵ اس را متوقف نکرده و آن را با نصف قیمت کنونی یعنی با قیمت ۲۲۵ دلار به فروش خواهد رساند.

آیفون جدید ۴ اینچی اپل به احتمال زیاد روز ۳ فروردین ۹۵ معرفی خواهد شد.

iphone 5se
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات