تماشا کنید: ویدیوی اسلوموشن گلکسی اس 7 با نرخ ۲۴۰ فریم بر ثانیه

دوشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۱
مطالعه 2 دقیقه
بسیاری از گوشی‌های هوشمندی که این روزها روانه‌ی بازار می‌شوند، از توانایی تولید ویدیوهای اسلوموشن (حرکت آهسته) برخوردارند. حال ویدیویی منتشر شده که نمونه ویدیوی اسلوموشن ثبت شده با استفاده از گلکسی اس ۷ سامسونگ را نمایش می‌دهد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

 این روزها بسیاری از گوشی‌های هوشمند عرضه شده به بازار از امکان ثبت ویدیو‌های اسلوموشن پشتیبانی می‌کنند. اغلب گوشی‌های هوشمند پرچمدار شامل این گروه بوده و با تولید ویدیو‌هایی با رزولوشن اچ‌دی و نرخ ۲۴۰ فریم بر ثانیه، تصاویر بسیار جالب توجهی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. با توجه به اینکه این ویدیو‌ها با استفاده از دوربین گوشی‌های هوشمند ثبت می‌شود، از این‌رو باید اذعان کرد که ثبت ویدیو‌های اچ دی با نرخ ۲۴۰ فریم در هر ثانیه توسط این گجت‌ها قابل قبول است. امروز نیز شاهد انتشار ویدیوی اسلوموشنی هستیم که بنابر شنیده‌ها با استفاده از گلکسی اس ۷ ثبت شده است.

هنوز مشخص نیست که آیا گلکسی اس ۷ سامسونگ ویدیو‌های اسلوموشن را با رزولوشن ۷۲۰p با نرخ ۲۴۰ فریم بر ثانیه ارائه می‌دهد یا ویدیو‌های ثبت شده با نرخ ۱۲۰ فریم بر ثانیه تبدیل شده و با نرخ ۲۴۰ فریم بر ثانیه نمایش داده می‌شوند. البته با نگاهی به ویدیوی مورد نظر می‌توان به روشنی دید که کیفیت آن بسیار بالا و قابل قبول است. همانطور که مشاهده می‌کنید، تنها بخش‌هایی از ویدیوی ذیل به حالت اسلوموشن است؛ این موضوع نشان‌دهنده‌ی قابلیت اپلیکیشن سامسونگ برای ثبت بخش‌هایی از ویدیو بصورت حرکت آهسته است.

لینک دانلود

نظر شما در این خصوص چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات