سامسونگ سه ماهه اول سال 17.2 میلیون گلکسی اس 7 و اس 7 اج تولید می‌کند

شنبه ۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ اعلام کرده که در طول سه ماه اول سالجاری میلادی حدود ۱۷.۲ میلیون دستگاه گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج تولید خواهد کرد.
تبلیغات

سامسونگ در جریان برگزاری کنگره جهانی موبایل بارسلون سری هفتم از پرچم‌داران اندرویدی‌اش را معرفی کرد. گلکسی اس ۷ و نسخه خمیده آن گلکسی اس ۷ اج پرچم‌داران جدید این شرکت هستند که تاکنون نیز توانسته‌اند توجهات زیادی را از سوی کاربران به‌سوی خود جلب کنند. سامسونگ انتظار دارد که این دو محصول فروش بسیار خوبی را نسبت به‌گذشته تجربه کنند و حال ET News از سوی کره جنوبی گزارش داده است که سامسونگ الکترونیک در نظر دارد حدود ۱۷.۲ میلیون دستگاه از این دو محصول را در سه ماه اول سال تولید کند. این سه ماه شامل فوریه، مارس و آوریل می‌شوند.

البته سامسونگ در این خصوص اطلاعات دقیق‌تری را نیز ارایه داده و مدعی شده که در ماه فوریه حدود ۵ میلیون دستگاه تولید خواهد کرد و در ماه مارس این میزان به ۷.۷ میلیون دستگاه خواهد رسید. سامسونگ در ماه آوریل نیز ۴.۵ میلیون از این دستگاه را تولید خواهد کرد. نکته جالب دیگر در خصوص این خبر این است که در مقایسه با سال گذشته، امسال سامسونگ آمادگی بیشتری برای تامین تقاضای کاربران برای نسخه خمیده از پرچم‌دارش را دارد. گفتنی است که سال گذشته در سه ماهه اول، حدود ۲۰ درصد از تولید گلکسی S6 مربوط به‌نسخه خمیده آن بود. امسال این میزان دو برابر یا بیشتر شده است و گفته می‌شود که ۴۰ درصد از تولیدات این سری، به‌گلکسی اس ۷ اج اختصاص خواهد یافت. البته سامسونگ نیز انتظار تقاضای بیشتری نسبت به‌سال گذشته از این محصول دارد.

بر اساس این گزارش گفته می‌شود که سامسونگ در نظر دارد در سه ماهه نخست تولیدات پرچم‌دارانش، حدود ۷.۳ میلیون دستگاه گلکسی S7 Edge تولید کند و حدود ۹.۹ میلیون نیز گلکسی S7 روانه‌ی بازار کند. گفتنی است که نسبت تولید گلکسی اس ۶ اج به‌گلکسی اس ۶ در سال گذشته یک چهارم بود که امسال در پرچم‌داران جدید این شرکت نسبت نسخه خمیده به‌نسخه اصلی دو سوم شده است. سامسونگ امیدوار است که محصولات جدیدش یکی از پرفروش‌ترین تلفن‌های هوشمند بازار باشند و البته همچنان در برابر رقیبان قدرتمندی نظیر اپل مقاومت کنند. سامسونگ تاکنون به‌صورت رسمی عدد دقیقی از انتظاراتش برای فروش این دو محصول ارایه نداده است اما DJ Koh، رئیس بخش موبایل سامسونگ اعلام کرده که انتظار نتیجه بهتری را نسبت به‌‍پرچم‌دار سال گذشته (گلکسی اس ۶) دارند. وی مدعی شده که تمام کاربران و همکاران سامسونگ انتظارات بسیار بالایی از گلکسی اس ۷ دارند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات