سامسونگ به‌ اولین خریداران گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج هدست Gear VR هدیه خواهد داد

جمعه ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۴
مطالعه 2 دقیقه
گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج به‌زودی از سوی سامسونگ معرفی خواهند شد و حال گفته می‌شود که این شرکت برای اولین پیش‌خرید کنندگان پرچم‌دارانش یک هدست واقعیت مجازی Gear VR هدیه خواهد داد.
تبلیغات

 تاکنون اخبار زیادی در خصوص پرچم‌داران بعدی کمپانی سامسونگ منتشر شده‌اند و اغلب دوست‌داران این حوزه منتظر هستند تا سامسونگ در ۲۱ فوریه (۲ اسفند) از این دو محصول رونمایی کند. به‌نظر می‌رسد که گلکسی اس ۷ ابعاد نسبتا کوچک‌تری در مقایسه با گلکسی اس ۶ خواهد داشت و چندی پیش تصویر کاملی از طراحی پشتی دستگاه نیز در رنگ طلایی منتشر شد. اما همچنان شاهد جنس بدنه فلز و شیشه‌ای در این دو محصول خواهیم بود.

شایعات حکایت از طول عمر دو روزه باتری و حافظه قابل افزایش از طریق microSD در این محصولات دارند. چندی پیش نیز شاهد دریافت تاییدیه IP در زمینه مقاومت در برابر آب برای گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج بودیم. به‌نظر می‌رسد که سامسونگ در بخش دوربین تغییرات زیادی نسبت به‌گذشته انجام داده است و گویا شاهد دوربین ۱۲ مگاپیکسلی در پشت دستگاه خواهیم بود که دارای سنسور بزرگ‌تری است و از فناوری دیود حساس به‌نور دوگانه برای بهبود عکاسی در محیط‌های تاریک استفاده خواهد کرد.

فعلا اطلاعات دقیقی در خصوص پیش‌فروش پرچم‌داران آینده سامسونگ منتشر نشده است اما اپراتور هلندی مدعی شده که امکان پیش‌خرید آن‌ها از روز رونمایی وجود خواهد داشت. این منبع هلندی اعلام کرده که اولین سفارش‌ها از ۱۱ مارس (۲۱ اسفند) عرضه خواهند شد. گفته می‌شود برای سفارش‌هایی که از ۲۱ فوریه تا ۱۰ مارس صورت می‌گیرد یک هدست واقعیت مجازی Gear VR از سوی سامسونگ به‌عنوان هدیه ارایه خواهد شد. فعلا اطلاعات تایید شده‌ای در خصوص قیمت این دستگاه‌ها منتشر نشده است.

نظر شما در خصوص اقدام سامسونگ در زمینه عرضه رایگان هدست گیر وی‌آر برای اولین پیش‌خرید کنندگان گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات