آیفون 5se با نمایشگر ۴ اینچ در مراسم اسفند ماه معرفی نمی‌شود

چهارشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۱
مطالعه 1 دقیقه
از چندی پیش شایعات و گمانه‌زنی‌های زیادی درباره‌ی محصول جدید اپل از سری آیفون با سایز ۴ اینچی منتشر شده که بر اساس آن گفته می‌شود این محصول در مراسم ماه مارس سال ۲۰۱۶ رونمایی خواهد شد. امروز تحلیل‌گران اعلام کرده‌اند که اپل آیفون ۴ اینچی را در این مراسم رونمایی نخواهد کرد. با زومیت همراه بمانید.
تبلیغات

پایپر جعفری، تحلیل‌گر اپل، برخلاف شایعاتی که تاکنون مبنی بر معرفی آیفون ۴ اینچی وجود داشته، معتقد است که این دستگاه در مراسم ماه مارس رونمایی نخواهد شد.

وی در یادداشتی این‌گونه برای ادعای خود دلیل آورده: «اپل هیچگاه دو آیفون را در دو بازه زمانی در طول یک‌ساله رونمایی نخواهد کرد. چون این‌ کار مستقیما به روند معرفی و عرضه محصولات این کمپانی با ناهماهنگی که به وجود می‌آورد صدمه خواهد زد و حتی ممکن است فروش باقی دستگاه‌های این شرکت مثل آیفون ۷ را با کاهش رو به رو کند.»

این تحلیل‌گر آشنا به وضعیت و شرایط اپل همچنین اعلام کرده که تمرکز اصلی اپل در مراسم ماه مارس روی معرفی نسل جدید اپل واچ و آیپد ایر ۳ خواهد بود و به احتمال بسیار زیاد معرفی هیچ آیفونی را شاهد نخواهیم بود.

پیش از این شایعات دقیقا حاکی از موضوعی کاملا برعکس این قضیه بودند؛ بر اساس شایعات گذشته، آیفون 5SE ستاره مراسم ماه مارس خواهد بود. در هر صورت تا چند هفته دیگر همه این گمانه‌زنی‌ها خاتمه پیدا خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات