گلکسی اس 7 در تست‌های بنچمارک‌‌ رویت شد؛ عملکردی شگفت‌انگیز

سه‌شنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۴
مطالعه 2 دقیقه
همه ما می‌دانیم که به زودی هفتمین نسل از پرستاره‌ترین کهکشانی سامسونگ رونمایی خواهد شد. با شایعاتی که در پشت سر این دستگاه شنیده می‌شود، حسابی دوست داریم ببینیم دست پخت کمپانی کره‌ای خوش سلیقه این بار چه مزه‌ای می‌دهد. با زومیت همراه باشید تا به عملکرد گلکسی اس ۷ که به تازگی در AnTuTu فاش شده، نگاهی بیاندازیم.
تبلیغات

 چند روز پیش گلکسی اس ۷ اج در بنچمارک گیز AnTuTu فاش شد و حال نوبت به نسخه بدون انحنای این دستگاه رسیده تا با ببینیم پردازنده اکسینوس ۸۸۹۰ این دستگاه در این بنچمارک‌گیر چه عملکردی نشان داده است.

با اطمینان بسیار بالا می‌توان گفت که پردازنده ۴ هسته‌ای اسنپدراگون ۸۲۰ که در AnTuTu فاش شده متعلق به گلکسی اس ۷ است و توانسته نتیجه بسیار بالای ۱۲۵٫۲۸۸ را کسب کند. این امتیاز پردازنده جدید سامسونگ را بهترین سیستم روی چیپ بازار تبدیل می‌کند و آن را حتی بالاتر از پردازنده A9 اپل با امتیاز ۱۲۳٫۵۶۷ قرار می‌دهد.

از مشخصات نسخه بدون انحنای گلکسی اس ۷ سامسونگ می‌توانیم به نمایشگر ۵.۱ اینچی با روزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل، مقدار حافظه رم ۴ گیگابایت، دوربین ۱۲ مگاپیکسل در پشت دستگاه و ۵ مگاپیکسل در جلوی دستگاه اشاره کرد.

پرچم‌دار جدید سامسونگ، گلکسی اس ۷، با پردازنده اکسینوس ۸۸۹۰ و شماره مدل SM-G930F لو رفته است. هنوز امتیاز این پردازنده مشخص نشده اما می‌توان حدس زد که همه نتایجی که در این نرم‌افزار تاکنون گرفته شده را پشت سر گذاشته است. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات