تصاویر منتسب به گلکسی‌نوت 4 فاش شدند [بروزرسانی: تقلبی]

دوشنبه ۲ تیر ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
با نزدیک شدن به زمان برگزاری IFA 2014 که بنابر شنیده‌ها سامسونگ در آن، از گلکسی‌نوت 4 پرده بر خواهد برداشت، اخبار منتشر شده حول نسل جدید فبلت سامسونگ افزایش یافته است. بطوریکه پس از انتشار نتایج بنچمارک و نام مدل‌ها حال نوبت به انتشار تصاویر مربوط به این محصول رسیده است.
تبلیغات

انتظار می‌رود سامسونگ در نسل آتی فبلت خود از طراحی جدیدی پیروی کرده و خط مشی طراحی خود را تغییر دهد. پیش از این نیز اخباری در مورد احتمال عرضه‌ی این فبلت در دو نسخه با صفحه‌ی نمایش خمیده در تعداد محدود و همچنین نسخه‌ای اصلی با صفحه‌ی نمایش تخت منتشر شده بود.

قرار است گلکسی نوت ۴ در دو نسخه مختلف و با دو پردازنده Exynos 5 و Snapdragon عرضه شود. همان‌طور که نتایج بنچمارک گلکسی نوت 4 نیز مشخص کرد، این تلفن‌هوشمند همچون گلکسی اس ۵ از سنسور اثر انگشت پشتیبانی می‌کند.

Note4Int

گمانه‌زنی‌های بسیاری در مورد گلکسی‌نوت 4 عنوان شده است. برای مثال می‌توان به احتمال استفاده از پردازنده‌ی 64 بیتی Exynos 5 سامسونگ در این محصول اشاره کرد که بنابر شنیده‌ها، سامسونگ در حال بررسی آن، برای استفاده در نوت ۴ است.

به‌روزرسانی: آنطور که مشخص شد این تصاویر ارتباطی با نوت ۴ ندارد و در حقیقت متعلق به گوشی UleFone U7 است. همچنان زمان زیادی تا معرفی رسمی گلکسی نوت ۴ باقی مانده بنابراین طی این مدت در صورت دریافت هرگونه خبر یا اطلاعات فاش شده، شما خوانندگان عزیز زومیت را مطلع خواهیم ساخت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات