تصاویر صفحه‌ی نمایش 5.5 اینچی منتسب به آیفون 6 منتشر شد

یک‌شنبه ۱ تیر ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
یقیناً اشاره به این نکته که اپل درصدد عرضه‌ی دو نسخه از آیفون با صفحه‌ی نمایش 4.7 اینچ و 5.5 اینچ است، تکرار مکررات باشد. پس از انتشار اولین شایعات در این مورد شاهد انتشار تصاویر متعددی بوده‌ایم. حال تصاویری از صفحه‌ی نمایش 5.5 اینچی منتسب به آیفون 6 منتشر شده است.
تبلیغات

 همانطور که گفتیم، تصاویری منتسب به صفحه‌ی نمایش نسل جدید آیفون با اندازه‌ی 5.5 اینچ منتشر شده است. این تصاویر توسط Sonny Dickson در دسترس قرار گرفته که با استفاده از یک خط‌کش ابعاد آن به روشنی مشخص شده است. همانطور که در این تصویر نیز ملاحظه می‌کنید، قطر صفحه‌ی نمایش برابر 14 سانتی‌متر است که با تبدیل آن عدد 5.5 اینچ به‌دست می‌آید.

هرچند این تصاویر اطلاعات جدیدی از مشخصات و قابلیت‌های نسخه‌ی جدید آیفون به‌دست نمی‌دهد، اما می‌توان چننین استنباط کرد که اپل از هم‌اکنون آغاز به تولید قطعات مورد نیاز خود برای تولید آیفون ۵.۵ اینچی کرده است. هرچند صحت  این تصاویر نیز در هاله‌ای از ابهام قرار داشته و نمی‌توان با استناد به آن به قطعیت سخن گفت.

براساس اطلاعات موجود، اپل نسل جدید آیفون را با تجدیدنظر در طراحی ظاهری و با استفاده از ساختاری باریک و در طیف رنگی مشابه آنچه که در آیفون 5S شاهد آن بودیم روانه‌ی بازار خواهد کرد. ضمناً باید به تغییرات در کلیدهای پاور و تنظیم صدا نیز اشاره کرد. همچنین از جمله‌ی تغییرات این تلفن‌هوشمند می‌توان به استفاده از یاقوت کبود در صفحه‌ی نمایش اشاره کرد که مقاوت بالاتر در برابر ضربه و خش را برای آیفون به ارمغان خواهد آورد.

آیفون‌های جدید از رزولوشن بالاتری نیز بهره خواهند برد که پیش‌بینی‌ها رزولوشن جدید را 1,704 در 960 عنوان کرده‌اند. همچنین از منظر قابلیت‌های اضافه شده نیز باید به استفاده از تراشه‌ی جدید LTE با پشتیبانی از VoLTE و بهره‌گیری از سنسورهای جدید سنجش فشار اشاره کرد. عمده‌ترین تغییر در این محصول استفاده از نسل جدید تراشه‌ی اپل یا همان A8 خواهد بود که با بازنگری انجام شده به‌همراه بهنیه‌سازی در مصرف باتری و افزایش کارایی همراه خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات