پیش گویی های شما در رابطه با محصول جدید Apple تا چه میزان صحیح است

سه‌شنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۰ - ۱۷:۴۶
مطالعه 2 دقیقه
امشب راس ساعت 20:30 کمپانی امریکایی Apple از محصول جدید خود رونمایی می کند و زومیت هم تمام تلاش خود را برای خبر رسانی کامل به کاربران خود، خواهد کرد. علاقه مندان به برند Apple ، از این محصول جدید توقعات زیادی دارند. به نظر شما، محصول جدیدی که هنوز مشخص نیست iPhone 4s است یا iPhone 5 می تواند توقعات شما را برآورده کند؟ شما تمایل دارید این محصول جدید، چه امکاناتی داشته باشد؟
تبلیغات

در صورتی که شانس با ما همراه باشد

اگر شانس با ما همراه باشد در تاریخ 4 اکتبر یا 12 مهر ساعت 20:30، مطلع می شویم که گوشی جدید Apple به نام iPhone 5 با پردازنده ای قوی به زودی در بازار جهانی به فروش خواهد رسید. علاوه بر این مطلع می شویم که سیستم عامل iOS 5 با انبوهی از ویژگی های جدید بر روی گوشی های مختلف iPhone قابل نصب خواهد بود.

اگر شانس کاملا با ما یار باشد، علاوه بر اینکه iPhone 5 با قیمت نسبتا مناسب به بازار عرضه می شود قیمت iPhone 4 کاهش زیادی می یابد. همچنین ممکن است iPhone 4s که نسخه ارزان آیفون است، بازار عرضه شود تا کاربرانی که قادر به خرید iPhone 5 نیستند، این تلفن هوشمند ارزان قیمت را تهیه کنند.

ممکن است iPhone 4s نسبت به iPhone 4 پردازنده قدرتمند تر و حافظه RAM بیشتری داشته باشد.

اگر شانس 50% با ما همراه باشد

در دعوت نامه ای که Apple برای خبرنگاران و روزنامه نگاران ارسال کرده بود، از عبارت Let's Talk iPhone استفاده شده بود. با توجه به این جمله که در آن از عبارت iPhone استفاده شده، به نظر می رسد که قرار است در این کنفرانس در مورد iPhone خبر هایی بشنویم. ولی این مسئله نیز خوشایند خواهد بود که مدل جدیدی از iPod ها را نیز مشاهده کنیم. به نظر شما نسل جدید iPod Touch چه ویژگی هایی دارد؟ آیا نسخه iOS 5 بر روی آیپاد نیز قابل نصب است؟

اگر شانس 10% با ما همراه باشد

اگر شانس با ما یار نباشد احتمالا خبری هم از iPhone 5 نخواهد شد. در این صورت مدیر جدید Apple با یک گوشی iPhone 4 وارد جمع می شود و به کاربران اشاره می کند که این iPhone 4s جدید است. این حالت واقعا ناامید کننده است و تمایل نداریم بیش از این در مورد آن خیالپردازی کنیم.

اگر تنها 1% شانس بیاوریم

در این صورت Apple هیچ محصول جدیدی عرضه نمی کند و تنها Steve Jobs وارد کنفرانس می شود و توقع دارد از دیدن وی شگفت زده شوید. البته وقوع چنین اتفاقی بسیار بعید است و بیشتر حالت یک شوخی را دارد.

منبع: Gizmodo

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات