شایعات جدید آیفون 6: تولید انبوه نسخه‌ی 4.7 اینچی در جولای و فبلت 5.5 اینچی در آگوست؛ ادامه تولید آیفون 5c

پنج‌شنبه ۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
به استناد منابع زنجیره‌ی تأمین، گفته‌ می‌شود که نسخه‌ی 4.7 اینچی آیفون 6، در مراحل نهایی آماده‌سازی برای تولید انبوه در ماه جولای (کمتر از 2 ماه دیگر) قرار دارد. فبلت 5.5 اینچی اپل نیز در ماه بعد از آن یعنی آگوست، آماده‌ی تولید انبوه خواهد شد که زمان مناسبی را برای معرفی همزمان دو دستگاه بدست نمی‌دهد.
تبلیغات

 مجموعه کارخانجات فاکسکان بیشترین سهم تولید آیفون 6 را بر عهده گرفته و کمپانی پگاترون نیز مسئولیت تولید و آماده‌سازی 30 درصد از این محصول 4.7 اینچی را عهده‌دار است. جالب است بدانید که گفته می‌شود یک نسخه‌ی 4 اینچی از آیفون نیز همچنان تولید خواهد شد؛ اما هنوز مشخص نیست که این دستگاه 4 اینچی، آیفون 5s خواهد بود یا آیفون 5c. با در نظر گرفتن این حقیقت که منابع داخلی اپل از Wistron بعنوان شریک سخت‌افزاری سوم اپل برای تولید آیفون نام برده‌اند و کمپانی Wistron در حال حاضر مسئولیت تولید آیفون‌های رنگارنگ 5c را بر عهده دارد، احتمال فراوانی وجود دارد که اپل، آیفون 5c را بعنوان دستگاه ارزان‌قیمت خود برای مشتریان در نظر گرفته باشد.

در حقیقت منابع این جریان مدعی هستند که دو نسخه‌ی آیفون 4 اینچی و 4.7 اینچی، دو دستگاه اصلی هستند که بخش مهم فروش اپل طی سال جاری را هدایت خواهند کرد که ممکن است ناشی از مشکلات موجود بر سر راه تولید فبلت 5.5 اینچی این شرکت باشد. تمام این گفته‌ها مؤید شایعات پیشین است که حکایت از تولید انبوه آیفون 6 نسخه‌ی 4.7 اینچی در جولای و معرفی آن در اواخر آگوست و نیز تولید فبلت 5.5 اینچی اپل توسط فاکسکان در اواخر تابستان داشت. با این وجود هنوز هم احتمال معرفی هم‌زمان هر دو نسخه‌ی 4.7 اینچ و 5.5 اینچی آیفون غیرممکن نیست؛ اما ممکن است اپل انتظار فروش بالایی را از محصول 5.5 اینچی نداشته باشد و تولید آن را در مقادیر پایین آغاز نماید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات