گوشی Galaxy S5 Active سامسونگ در وب‌سایت FCC مشاهده شد

جمعه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
گوشی هوشمند گلکسی اس 4 اکتیو سامسونگ که سال پیش عرضه شد یکی از دستگاه‌های محبوب سامسونگ به شمار نمی‌رود. با این وجود گفته می‌شود که این کمپانی کره‌ای در هر حال نسخه‌ی بعدی و جانشیش آن را روانه‌ی بازار خواهد کرد. در ماه مارس اخباری مبنی بر اینکه این گوشی با شماره مدل SM-G870x و نام تجاری Galaxy S5 Active توسط اپراتورهای متعدد ارائه خواهد شد شنیدیم. حال نسخه‌ی مربوط به اپراتور AT&T گوشی SM-G870A تاییدیه‌ی FCC را بدست آورده است که به معنی احتمال معرفی این گوشی در آینده‌ی نزدیک توسط دومین اپراتور بزرگ آمریکایی است.
تبلیغات

 FCC مشخص کرده است که SM-G870A از بلندی 143 میلی‌متری 73.42 میلی‌متر عرض برخوردار بوده که به میزان اندکی بزرگتر از نسخه‌ی عادی گلکسی اس 5 است. با وجود بدنه‌ی بزرگتر به نظر می‌رسد در این مدل نیز با همان صفحه‌نمایش 5.1 اینچی گلکسی اس 5 مواجه باشیم. پشتیبانی از LTE سازگار با شبکه‌ی مخابراتی AT&T (باندهای 2، 4 و 17)، NFC و وای‌فای دو بانده نیز از جمله خصوصیات ذکر شده برای این دستگاه هستند. علاوه بر این به نظر می‌رسد این گوشی معرفی نشده نیز همچون S5 SM-G900 میزبان یک باتری 2,800 میلی‌آمپری است. جدول زیر نیز از وب‌سایت Zauba تایید کننده‌ی اطلاعات ارائه شده است.

samsung-sm-g870a

تفاوت اصلی میان گلکسی اس 4 اکتیو و گلکسی اس 4 عادی در مقاومت مدل اکتیو در برابر گرد و غبار و آب است. اما گلکسی اس 5 جدید در مدل معمولی نیز هم‌اکنون از استاندارد IP67 برای مقابله با آب و گرد و غبار برخوردار است، بنابراین انتظار داریم S5 Active موارد دیگری نظیر بدنه‌ی سخت و استاندارد IP68 را در آستین داشته باشد که امکان تحمل عمق 1.5 متری آب را برای مدت سی دقیقه به آن خواهد بخشید. امید می‌رود به زودی اطلاعات کامل‌تری در خصوص این گوشی هوشمند در دسترس قرار گیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات