اولین تصویر از Galaxy S5 Prime سامسونگ به بیرون درز کرد، گمانه‌زنی‌ها همچنان ادامه دارد

پنج‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۳
مطالعه 2 دقیقه
اولین تصویر از گلکسی S5 پرایم سامسونگ که گفته می‌شود نسخه‌ی تماما فلزی از جدیدترین پرچمدار این کمپانی کره‌ای است به بیرون درز کرد. این تصویر توسط یک حساب کاربری در Reddit منتشر شده و به نظر می‌رسد که متعلق به کهکشانی تماما فلزی باشد.
تبلیغات

تقریبا بر کسی پوشیده نیست که پرایم نسخه‌ی فلزی و بهینه‌شده از گلکسی S5 است. در تصویر فوق، یک گوشی که شباهت بسیار زیادی به S5 دارد مشاهده می‌شود، اما تفاوت آن با گوشی اصلی در این است که به نظر می‌رسد جنس بدنه‌ی آن فلزی باشد. البته این احتمال وجود دارد که این عکس متعلق به یک قاب ساختگی برای S5 باشد.

گلکسی S5 سامسونگ اکنون چند هفته‌ای است که رسما روانه بازارهای جهانی شده، اما بسیاری از شایعاتی که پیرامون آن می‌چرخیدند به حقیقت نپیوستند. به عنوان مثال یکی از این شایعات اذعان کرده بود که S5 مجهز به یک صفحه نمایش با رزولوشن QHD و پردازنده اسنپدراگون 805 خواهد بود. اما هیچ‌کدام از این شایعات جامه‌ی عمل به خود ندیدند و S5 بدون این ویژگی‌ها به بازار عرضه شد. به هرحال به نظر می‌رسد که سران سامسونگ کمی به تکاپو افتاده‌اند و قصد دارند با تمام توان شایعاتی را که پیش از عرضه این گوشی مطرح می‌شدند را عملی کند.

گلکسی S5 پرایم که گفته می‌شود نسخه‌ی بهینه شده‌ی S5 اصلی باشد مجهز به بدنه‌ای تمام فلزی، صفحه نمایش QHD و پردازنده اسنپدراگون 805 است.

نظر شما در مورد این تصویر چیست؟ آیا به زمان عرضه‌ی یک نسخه‌ی قدرتمند و شکیل از گلکسی S5 نزدیک شده‌ایم؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات