تماشا کنید: ویدیو از ماکت آیفون 6 اپل که با الهام از نمونه واقعی آن ساخته شده است

جمعه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۲
مطالعه 1 دقیقه
براساس اطلاعاتی که از آیفون ۶ فاش شده، ماکت آن ساخته شده تا دید بهتری نسبت به طراحی و ابعاد آن داشته باشیم.
تبلیغات

انتظار می‌رود که اپل پیش از سپتامبر (مهر ماه)  از نسخه جدید تلفن جنجالیش پرده بردارد. با این وجود، طبق روال هر سال شاهد فاش شدن اطلاعاتی پیرامون آن هستیم. در جدیدترین این خبرها که از باقی اخبار به نظر جذاب‌تر است، ویدیوی منتشر شده که در آن ماکتی از آیفون جدید دیده می‌شود. ماکتی که ادعا شده با الهام از آیفون ۶ ساخته شده است.

در این ویدیو، آیفون ۶ با نمایشگر ۴.۷ اینچی به نمایش گذاشته می‌شود که از زبان طراحی آیپد مینی با لبه‌ها گرد پیروی می‌کند. آیا می‌توان به این نمونه اعتماد کرد؟ هیچ یک از این نمومه‌ها رسمی نیستند و باید تا لحظه آخر و زمان عرضه آیفون بعدی صبر کنیم. با این حال به‌نظر منطقی می‌رسد که اپل تصمیم داشته باشد در آیفون ۶ از طراحی شبیه به تبلتش استفاده کند. حتی به وضوح می‌توان دید که دکمه‌های تنظیم حجم صدا هم کشیده‌تر شده‌اند.

تنها موردی که عجیب به‌نظر می‌رسد (تقریبا مطمئن هستیم که چنین نخواهد نشد) وجود تنها یک فلاش LED دوربین در پست دستگاه است. براحتی می‌توان گفت که هیچ دلیلی وجود ندارد که ابتدا اپل Dual-LED فلاش در آیفون 5S استفاده کند و سپس در سال بعد از آن صرف نظر کند؛ چراکه به نوعی عقب‌گرد نیز محسوب می‌شود.

به هر حال این فقط یه نمونه ساخته شده توسط عوامل داخلی است و به همان اندازه که به دید شما خوب می‌رسد، فراموش نکنید که هنوز مشخص نیست این طرح تا چه اندازه می‌تواند به نمونه نهایی آیفون جدید نزدیک باشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات