گلکسی Core 2 سامسونگ با صفحه‌ی نمایش 4.3 اینچی و پردازنده‌ی چهارهسته‌ای فاش شد

یک‌شنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۲
مطالعه 2 دقیقه
اطلاعاتی از نسخه‌ی دو سیم‌کارته‌ی Galaxy Core 2 سامسونگ در کشور روسیه با کد SM-G355H رویت شده است. همانطور که در تصاویر مورد نظر نیز ملاحظه می‌کنید، این تلفن‌هوشمند دربردارنده‌ی یک کلید فیزیکی Home و همچنین کلید‌های سخت‌افزاری Back و Recent است.
تبلیغات

براساس اطلاعاتی که در مورد Galaxy Core 2 منتشر شده است، این تلفن‌هوشمند از یک صفحه‌ی نمایش 4.5 اینچی WVGA با رزولوشن 800 در 480 پیکسل، پردازنده‌ی چهارهسته‌ای 1.2 گیگاهرتز، 512 مگابایت حافظه‌ی رم در کنار حافظه‌ی داخلی 4 گیگابایتی است که می‌توان با استفاده از حافظه‌ی جانبی میکرو SD نیز آن را افزایش داد.

این تلفن‌هوشمند در نسخه‌های Galaxy Core، Galaxy Core Plus و Galaxy Core Advance عرضه خواهد شد. این تلفن‌هوشمند ابعادی برابر 129.7 در 67.9 در 9.8 میلی‌متر خواهد بود. همه‌ی نسخه‌های مورد نظر دارای صفحه‌ی نمایشی 4.3 اینچی با وزن 138 گرم است. دوربین مورد استفاده در جلوی دستگاه 0.3 مگاپیکسل و دوربین پشتی آن 5 مگاپیکسل است.

GalaxyCore2Int

سامسونگ برای این تلفن‌هوشمند یک باتری 2,000 میلی‌آمپری در نظر گرفته است که همراه با اندروید 4.4 کیت‌کت و رابط کاربری تاچ‌ویز عرضه خواهد شد. این تلفن‌هوشمند از قابلیت LTE پشتیبانی نمی‌کند، ولی از +HSPA پشتیبانی می‌نماید که می‌توان انتظار نرخ دانلود 21 مگابیت بر ثانیه را داشت.

براساس پیش‌بینی‌های انجام شده این تلفن‌هوشمند در تاریخ 30 اردیبهشت ماه راهی بازارهای روسیه خواهد شد که قیمت تعیین شده برای آن 277 دلار است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات