نتایج نظرسنجی موسسه ChangeWave: بیشترین اقبال عمومی برای آیفون 6، سایه سنگین گلکسی S5 بر سایر محصولات خانواده گلکسی S

شنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۳ - ۰۰:۲۳
مطالعه 2 دقیقه
نتیجه یک نظرسنجی که به تاز‌گی توسط موسسه تحقیقاتی ChangeWave به انجام رسیده است، نشان می‌دهد بسیاری از علاقه‌مندان گوشی‌های هوشمند در انتظار داشتن آیفون جدید با صفحه نمایش بزرگ‌تر هستند. از بین 4,109 فردی که در این نظر‌سنجی شرکت کرده‌‌اند، 26 درصد اعلام داشته‌اند احتمال این‌که آیفون 6 را خریداری نمایند، وجود دارد. 14 درصد نیز گفته‌اند که اگر آیفون 6 به صفحه بزرگ‌تر، ژست‌های حرکتی و نسخه جدید‌تر iOS مجهز شود آن را خریداری می‌کنند.
تبلیغات

نکته حائز اهمیت در این تحقیقات آن است که طبق اطلاعاتی که از نظر‌سنجی‌های برگزار ‌شده در سال‌های قبل در دسترس است، تقاضا برای خریداری آیفون 6 نسبت به آیفون 5s و آیفون 5 بیشتر است. طبیعتا یکی از دلایل اقبال عمومی بیشتر برای خریداری آیفون 6، شایعات پیرامون صفحه نمایش بزرگ‌تر آن نسبت به مدل‌های قبلی است.

اندی گلوب مسئول این نظر‌سنجی در این رابطه می‌گوید:

این بالا‌ترین سطح تقاضا برای محصولی از شرکت اپل قبل از معرفی آن محصول است که تا به حال در نظر‌سنجی‌های ما به ثبت رسیده‌ است و این میزان تقاضا حتی از تقاضای قبل از معرفی آی‌فون 5s و آی‌فون 5 نیز بیشتر است و به نظر می‌رسد صفحه نمایش بزرگ‌تر دراین رابطه نقش مهمی دارد.

اما آیفون 6 تنها گوشی هوشمندی نیست که همه را هیجان‌زده کرده است. طبق اطلاعات موجود از نظر‌سنجی موسسه  ChangeWave، برخلاف باور برخی از کارشناسان، تقاضا برای گلکسی S5 سامسونگ سایه سنگینی بر سایر گوشی‌های خانواده گلکسی S سامسونگ انداخته‌ است.

28 درصد از پاسخ‌دهندگان اعلام کرده‌اند که قصد دارند تا طی 90 روز آینده یک گوشی سامسونگ خریداری کنند که این امر مصادف با زمان عرضه گلکسی S5 است که به تاز‌گی عرضه آن آغاز شده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات