بنچمارک‌های HTC One جدید، بهترین پرچمدار برای بازی

سه‌شنبه ۵ فروردین ۱۳۹۳ - ۰۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
کمتر از ۲۴ ساعت تا برگزاری مراسم رسمی معرفی HTC One جدید مانده است که بنچمارک‌های این اسمارت فون زیبا نیز فاش گردیده است. HTC کمتر از دیگر شرکت‌ها توانسته است در برابر منابع فاش کننده اطلاعات مقاومت کند و بدین ترتیب هر آنچه از فیلم و عکس و بنچمارک بوده از این گوشی فاش شده است. برای آنکه بیشتر از نتایج بنچمارک آن بدانید تا آخر مطلب با زومیت همراه شوید.
تبلیغات

نرم‌افزار بنچمارک معتبر Basemark X بر اساس موتور بازی Unity به شبیه‌سازی محیط واقعی در وسیله مورد تست می‌پردازد که HTC One جدید توانسته است امتیاز ۲۶٫۳۲۸ را در این بنچمارک به‌دست آورد. امتیاز کسب شده توسط این محصول  بالاتر از امتیاز لومیا ۱۵۲۰، و بیشترین امتیاز کسب شده در بین گوشی‌های هوشمند است. در بنچمارک همه جانبه Basemark OS II که دستگاه را از همه لحاظ مورد تست قرار می‌دهد، HTC One جدید باز هم توانسته است امتیاز بسیار خوبی نسبت به دیگر رقبای خود در بازار کسب کند. با همه این‌ها، این محصول زیبا در بنچمارک مهم BrowserMark نتوانسته است اقتدار خود را حفظ کند و به مقام هفتم و پشت سر رقیب قدرتمند خود  Galaxy S5 اکتفا کرده است.

HTC-One-2014-benchmarks
HTC-One-2014-benchmarks 2

هرچند در بیشتر پرچمداران کنونی بازار، SOC تقریبا یکسانی از شرکت کوالکام استفاده شده است، اما اندک اختلافی به دلیل نحوه بهینه‌سازی یا استفاده از حافظه‌های رم یا فلش متفاوت وجود دارد که تا حد بسیار کمی کارایی دستگاه را تغییر می‌دهد.

ذکر این نکته خالی از لطف نیست که بنچمارک‌ها تنها یکی از معیارهای عملکردی گوشی به‌شمار می‌روند و موارد دیگری وجود دارند که بر تجربه کاربری با محصول اثر می‌گذارند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات