قیمت گلکسی اس 5 در تایوان 781 دلار تعیین شد

شنبه ۲ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۶
مطالعه 1 دقیقه
چندی پیش سامسونگ اقدام به عرضه Gear 2 و Gear fit در تایوان کرد و در همان رویداد، این کمپانی کره‌ای جزئیات زمان عرضه و قیمت گلکسی اس ۵ را نیز اعلام کرد. نسخه ۱۶ گیگابایتی با قیمتی حدود ۷۴۸ دلار و برای نسخه ۳۲ گیگی ۷۸۱ دلار تعیین شده است. این قیمت تقریبا معادل قیمتی است که طی روزهای اخیر از این گوشی به گوش می‌رسید که مقداری هم پایین‌تر از قیمت گلکسی اس۴ در زمان عرضه‌اش است.
تبلیغات

گلکسی اس ۵ بصورت پیش فروش در اکثر اپراتورهای مطرح این کشور در حال پیش فروش است و در ۱۱ آوریل عرضه آن آغاز خواهد شد. کاربرانی که اس ۵ را پیش خرید می‌کنند از سوی سامسونگ هدیه‌ای که هنوز مشخص نیست، دریافت خواهند کرد.

نسخه ۱۶ گیگابایتی گلکسی اس ۵ در رنگ‌های آبی، سفید و مشکی عرضه می‌شود در حالیکه  که نسخه ۳۲ گیگابایتی آن در رنگ‌های سفید، مشکی، طلایی توزیع خواهد شد.

از آنجایی که اپراتورهای تایوانی از فناوری نسل چهارم ارتباطات موبایل بهره می‌برند گلکسی اس۵ با پردازنده اسنپ دراگون ۸۰۱ در این کشور عرضه خواهد شد.

توجه داشته باشید که این قیمت صرفا مختص کشور تایوان است و قطعا در کشورهای دیگر از جمله ایران  قیمتی متفاوت و براساس بازار آن کشور خواهد داشت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات