براساس اسناد فاش شده، اپل 27 اسفندماه نسخه‌ی ارزان‌تر 8 گیگابایتی قراردادی آیفون 5C را در آلمان عرضه خواهد کرد

دوشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۰:۳۶
مطالعه 2 دقیقه
همانطور که می‌دانید سال گذشته‌‌ی میلادی اپل دو تلفن‌هوشمند به بازار عرضه کرد که شامل یک نسخه با مشخصات فنی بالا به نام آیفون 5S و نسخه‌ی میان‌رده با نام آیفون 5C است. اما برخلاف انتظارات اپل، نسخه‌ی به اصطلاح ارزان‌تر یا میان‌رده‌ی اپل نتوانست انتظارات را برآورده سازد و فروش خوبی را از آن خود نکرد؛ از این‌رو این کمپانی با بزرگترین اپراتور مخابراتی جهان به توافق رسید تا به واسطه‌ی این اپراتور، فروش تلفن‌هوشمند خود را افزایش دهد. اما به‌نظر می‌رسد این کمپانی سیاست‌های دیگری را نیز برای بالا‌بردن فروش در نظر دارد که عرضه‌ی نسخه‌ی 8 گیگابایتی آیفون 5C جزء این سیاست‌ها است.
تبلیغات

براساس سندی که متعلق به اپراتور O2 آلمان است و امروز افشا شده، گویا اپل در نظر دارد تا نسخه‌ی میان‌رده‌ی تلفن‌هوشمند خود را با حافظه‌ی داخلی 8 گیگابایت به بازار عرضه کند که در این‌صورت، قیمت آن 60 یورو کمتر از نسخه‌ی 16 گیگابایتی خواهد بود.

اما این کاهش قیمت و عرضه‌ی این نسخه با قیمت کمتر چه تأثیری روی آیفون 4S قراردادی خواهد داشت که هم‌اکنون با قراردادی دو ساله به کاربران عرضه می‌شود؟ هنوز نمی‌توان در مورد تأثیر عرضه‌ی آیفون 5C با حافظه‌ی داخلی کمتر و قیمت پایین‌تر اظهار نظر کرد؛ اما مطمئناً در صورت اتخاذ چنین تصمیمی در آلمان، شاهد عرضه‌ی چنین نسخه‌ای در سایر کشورها نیز خواهیم بود.

iPhone5CO2
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات