استفاده از گجت‌های قدیمی به عنوان دوربین مداربسته در خانه

دوشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۸
مطالعه 2 دقیقه
کنترل‌کردن خانه و یا دفترکار همیشه یکی از دغدغه‌های مردم بوده است. با توجه به هزینه‌های سنگین نصب و راه‌اندازی سیستم‌های حرفه ای، استفاده از دستگاه‌های هوشمند قدیمی که دیگر استفاده چندانی ندارند به عنوان دوربین برای نظارت و مانیتورینگ خانه چندان غیرمعقول به نظر نمی‌رسد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

نصب سیستم‌های کنترل و مانیتورینگ در گذشته بسیار پرهزینه و دردسرساز بود، علاوه بر تجهیزات خوب شما باید هزینه‌ی نصب توسط یک فرد حرفه‌ای را نیز پرداخت می‌کردید. هزینه‌های تهیه کردن نرم افزارهای مورد نیاز این سیستم‌ها هم در کنار دیگر هزینه‌هایش به صرفه نبودند. حال اما با توسعه‌ی نرم افزارها و گجت‌های هوشمند، کنترل کردن محیط اطراف چندان هزینه بردار نخواهد بود.

به کمک نرم‌افزار Perch شما می‌توانید به سادگی یکی از گجت‌های هوشمند قدیمی و یا حتی جدید خودتان را برای کنترل کردن خانه و یا محیط کار استفاده کنید.

نرم‌افزار Perch در تلفن‌های هوشمند, تبلت‌ها,دوربین‌ها و لپ تاپ‌ها قابل استفاده است و به کمک آن می‌توان به سادگی و بدون کمک دیگران سیستم کنترل و نظارت خانگی را راه‌اندازی کرد. نکته‌ی قابل توجه این است که پلتفرم و سیستم عامل دستگاه‌های مرتبط می‌توانند متفاوت باشد و تنها لازم است که دستگاه شرایط خوبی داشته باشد. همچنین بهترین ویژگی این ابزار این است که شما کوچک‌ترین هزینه‌ای را پرداخت نخواهید کرد.

نصب و راه‌اندازی این نرم‌افزار بر روی دستگاه‌ها هم ساده است و نیاز به دانش خاصی ندارد. در اوج سادگی کارکرد و استفاده، این نرم‌افزار از تکنولوژی پیشرفته‌ای مانند Web RTC استفاده می‌کند که تجربه‌ی فوق‌العاده ای از مانیتورینگ را برای کاربر به ارمغان بیاورد.

شما به سادگی می‌توانید از این سیستم برای برقراری ارتباط با دیگر افراد حاضر در خانه نیز استفاده کنید و با تماس تصویری با آن‌ها صحبت کنید. این نرم‌افزار این قابلیت را دارد که با دیگر گجت های هوشمند منازل هماهنگ شود. این نرم افزار از الگوریتم تشخیص حرکت استفاده می‌کند و از این رو به سادگی می‌توان از آن برای کنترل کردن قسمت های مشخصی از خانه استفاده کرد.

برای دریافت این نرم افزار می‌توانید به سایت GetPerch.com مراجعه کنید و با توجه به پلتفرم دستگاه خودتان نسخه‌ی مورد نظر را دانلود و پس از نصب بر روی سیستم‌های خودتان از سیستم نظارت خانگی لذت ببرید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات