تبدیل گجت‌های اندرویدی به گلکسی نوت 4

دوشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
گوشی یا تبلت اندرویدی دارید و می‌خواهید تجربه‌ی شبیه به گلکسی نوت را در آن داشته باشید؟
تبلیغات

سامسونگ امکانات بی‌شماری برای گوشی سامسونگ Galaxy Note 4 ارائه کرده، به طوری که خرید این گوشی برای‌ بسیاری از کاربران وسوسه انگیز است. شاید برای تست این گوشی چاره‌ای جز خرید به ذهنتان نرسد، اما نگران نباشید ما راه ارزان‌تری برای شما در نظر داریم، پس با زومیت همراه شوید.

در این مقاله با روش‌های پیشنهادی سعی می‌کنیم تا حدودی ظاهر دستگاه اندرویدی شما را به گلکسی نوت 4 تغییر دهیم.

قبل از انجام هر کاری حتما به این نکته توجه کنید که دستگاه شما باید روت شده باشد، پیشنهاد می‌شود برای امنیت بهتر حتما از اطلاعات خود نسخه پشتیبان تهیه کنید.

 تصاویر پس زمینه

شاید اولین و راحت‌ترین راهی که برای تبدیل گجت اندرویدی به گلکسی نوت 4 به‌نظر می‌رسد، استفاده از تصاویر پس‌زمینه پیش‌فرضی باشد که در این محصول شرکت سامسونگ استفاده شده‌ است. تمامی این تصاویر را می‌توانید به‌راحتی از طریق لینک زیر دانلود کنید.

صداها

 مورد دومی که می‌تواند در شبیه‌سازی گلکسی‌نوت 4 به کمک شما بیاید، استفاده از فایل‌های صوتی نظیر موسیقی‌، صدای پیغام‌ها، پیامک‌ها و هشدارها باشد. فقط دقت کنید فایل‌های صوتی در محلی که برای این منظور در دستگاه اندرویدی‌تان تعبیه شده‌ است قرار بگیرند. مسیر عمومی فایل‌های صوتی به صورت Media / system / media / audio / alarms, notifications, ringtons, system است، برای دانلود لیست کامل فایل‌های صوتی گلکسی‌نت 4 روی لینک زیر کلیک کنید.

برنامه‌های کاربردی

سامسونگ برای فبلت گلکسی نوت 4 برنامه‌های زیادی را منتشر کرده‌ است. اکثر این برنامه‌ها به صورت رایگان قابل دریافت هستند، حتی برای استفاده از اغلب آن‌ها نیاز به روت کردن گجت اندرویدی خود ندارید. نکته‌ای که باید به آن توجه کنید این است که بسیاری از برنامه‌های اختصاصی نوت 4 در محیط اختصاصی سامسونگ موسوم به Touch wiz قابل اجرا هستند، پس برای اجرای آن‌ها باید از گوشی‌های ساخت شرکت سامسونگ استفاده کنید، یا به صورت مجازی تم Touch wiz را روی دستگاه اندرویدی خود نصب کنید. لیست کامل این برنامه‌ها در لینک زیر قرار داده شده است.

فونت‌ها

راه چهارم، استفاده از فونت‌های استفاده شده در گلکسی نوت 4 است. سامسونگ فونت‌های متفاوتی را روی این دستگاه قرار داده است. یکی از پرکاربردترین آنها فونتی است که از نسخه 4 اندروید موسوم به ساندویچ بستنی روی گجت‌های سامسونگی قرار گرفته است. اما اگر فقط به دنبال فونت‌های استفاده شده در گلکسی نوت 4 هستید باید تلفن همراه شما روت شده باشد. لینک دانلود در زیر قرار داده شده است. برای انتقال فونت‌ها حتما توجه کنید، در مسیری که برایشان قرار داده شده است کپی شوند(مانند عملی که در کپی کردن صداها انجام دادیم)

تغییر منوی بوت

 راه پایانی در تبدیل گجت اندرویدی به گلکسی نوت 4،  تغییر صفحه بوت یا ابتدایی شروع به کار ابزار اندرویدی است. این صفحه را حتما هنگام خاموش و روشن کردن تلفن همراه یا تبلت خود دیده‌اید. این صفحه معمولا نام کارخانه سازنده و شماره دستگاه را نمایش می‌دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه‌ی تغییر منوی بوت پیشنهاد می‌توانید اینجا کلیک کنید.

پس از اتمام کلیه‌ی مراحل بالا تنها یک قلم تا داشتن گلکسی نوت دست‌ساز خودتان فاصله دارید، قلم را تهیه کنید و از گلکسی نوت 4  لذت ببرید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات